
کاربران راننده اسنپ از هر سفری که انجام میدهند، امتیازی به دست میآورند. این امتیازها توسط مسافران و بهصورت ستاره از حداقل یک ستاره تا حداکثر ۵ ستاره به رانندگان داده میشود. این امتیازات برای کاربران راننده بسیار اهمیت دارد و نشاندهنده کیفیت کار آنها است.
مسافران بر چه اساسی به کاربران راننده امتیاز میدهند؟
مسافران بر اساس برخی نقاط قوت همچون رفتار محترمانه، تمیز بودن خودرو، رانندگی ایمن و رعایت نکات بهداشتی و برخی نکات ضعف همچون رانندگی پرخطر، شرایط نامناسب خودرو، عدم تطابق خودرو، درخواست هزینه اضافی به کاربران راننده امتیاز میدهند.
قابلیت جزئیات امتیاز راننده اسنپ چیست؟
در اپلیکیشن کاربر راننده اسنپ قابلیتی وجود دارد که کاربران راننده میتوانند بر اساس حداکثر ۱۰۰ سفر امتیازدهی شده آخر توسط مسافران، جزئیات بازخورد مسافران، بیشترین دلایلی که مسافران انتخاب کردهاند و همچنین نظرات آنها در مورد سفری که با کاربر راننده داشتهاند را به تفکیک مشاهده کنند.
جزئیات امتیاز راننده را از کجا ببینیم؟
اپلیکیشن راننده اسنپ را باز کرده و در صفحه اصلی، روی امتیاز بزنید.

در صفحه ای که باز میشود، گزینه «امتیاز شما» را انتخاب کنید.

در صفحه امتیازات، میتوانید جزئیات امتیازتان را بر اساس حداکثر ۱۰۰ سفر امتیازدهی شده آخر از طرف مسافران مشاهده کنید. در این صفحه موارد زیر نمایش داده میشود:
- تعداد افرادی که به شما از ۱ تا ۵ امتیاز دادهاند
- پرتکرارترین گزینههای انتخابی مسافران
- نظرات مسافران در مورد شما

پیامهای هشدار در صورت پایین بودن امتیاز
در صفحه جزئیات امتیاز، درصورتیکه امتیازتان از حدنصاب پایینتر بیاید پیامهای هشداری دریافت خواهید کرد که وضعیت امتیازتان را گوشزد میکند. با اصلاح گزینههایی که مسافران بهعنوان نقطهضعف انتخاب کردهاند، میتوانید عملکرد خود را بهبود ببخشید و امتیازتان بالا ببرید.



سؤالات پرتکرار
امتیاز راننده اسنپ بر چه اساس محاسبه میشود؟
امتیاز راننده اسنپ بر اساس حداکثر ۱۰۰ سفر امتیازدهی شده آخر توسط مسافران، محاسبه میشود و از حداقل یک ستاره تا حداکثر ۵ ستاره نمایش داده میشود.
امتیاز راننده در اپلیکیشن اسنپ چطور کم یا زیاد میشود؟
حداکثر امتیاز در اپلیکیشن راننده، ۵ است و کمشدن امتیازها، بر اساس صدم و دهم است. مثلا امتیاز ۴.۷۵ به این معنا است که بیست و پنج صدم تا امتیاز ۵ فاصله دارد.
سخن پایانی
امتیازهایی که به دست میآورید، نتیجهٔ فعالیتهای شما است. همیشه به یاد داشته باشید که امتیاز بیشتر در اسنپ با مزایای بیشتری همراه است و این مورد میتواند تجربهٔ بهتری از فعالیت در اسنپ به شما بدهد. سعی کنید شرایط مطلوب را برای مسافران فراهم کنید تا امتیازتان افزایش پیدا کند.
چرا امتیاز من ۴/۵۳ هست اما روی صفحه موجود نیست
دوست عزیز اپلیکیشن راننده اسنپ را باز کرده و در صفحه اصلی، روی تصویر پروفایل بزنید. در صفحه ای که باز میشود، گزینه «امتیاز شما» را انتخاب کنید.در صفحه امتیازات، میتوانید جزئیات امتیازتان را بر اساس حداکثر ۱۰۰ سفر امتیازدهی شده آخر از طرف مسافران مشاهده کنید
خوبه ولی اگر همه امتیاز راننده را بدهند
محمد جواد عزیز مسافران بر اساس برخی نقاط قوت همچون رفتار محترمانه، تمیز بودن خودرو، رانندگی ایمن و رعایت نکات بهداشتی و برخی نکات ضعف همچون رانندگی پرخطر، شرایط نامناسب خودرو، عدم تطابق خودرو، درخواست هزینه اضافی به کاربران راننده امتیاز میدهند. سعی کنید قوانین را رعایت کنید تا مسافر به امتیاز ترغیب شود
طرح خوبی هست
عالی بود از مطالب استفاده کردیم
طبق امتیاز دهی مسافران از ۱۰۰ سفر آخر من فقط یک سفر ۴ ستاره داشته و بقیه سفرها ۵ ستاره بوده و یک سفر هیچ نظری نداده چطور امتیاز من کسر شده است؟
پیام عزیز حداکثر امتیاز در اپلیکیشن راننده، ۵ است و کمشدن امتیازها، بر اساس صدم و دهم است. مثلا امتیاز ۴.۷۵ به این معنا است که بیست و پنج صدم تا امتیاز ۵ فاصله دارد.
عالی بود
سلام خسته نباشید به علت بدهکاری اسنپ من بالانمیاد ازحسابم کم کنید تااسنپم بیادباتشکر
مهدی عزیز در صفحه اصلی اپلیکیشن یا همان صفحه دریافت سفر، روی گزینه «موجودی» بزنید.در صفحه ای که برایتان باز میشود برای افزایش موجودی روی علامت + به رنگ آبی بزنید.در صفحه افزایش موجودی، مبلغ موردنظرتان را به ریال وارد کنید، سپس روی گزینه «پرداخت» زده و وارد درگاه بانکی شوید. اطلاعات کارت بانکیتان را وارد کرده و پرداخت را نهایی کنید.
با عرض سلام حساب کار بری بنده مسدود شده
محمد عزیز حساب کاربری شما فعال است.
سلام لطفا ظرفیت تعداد مسافر را برای کاربران مسافر توضیح دهید
مسعود عزیز ظرفیت خودرو همان است که در پشت کارت خودرو خود ثبت شده است بجز خود راننده
بطور مثال ظرفیت خودرو ۵ نفر با راننده یعنی شما مجاز هستید تا ۴ نفر مسافر با خودرو خود سفر کنید
سلام. مسافر پس از رسیدن به ماشین به مبدا بعدا از یک دقیقه پیام الان میام میفرستد.بعداز چند دقیقه با چند کیسه زباله تقاضای منتظر باشید زباله را خالی کنم .آیا این برخورد صحیح است…. مسافر درخواست اسنپ داده پس از رسیدن تعداد۴نفر سوار اتومبیل شده و هر کدام توقع دارند در مسیر جدا پیاده شوند. این برنامه صرفا جهت تعداد ظرفیت ماشین طراحی و دریک مبدا سوار و در یک مقصد مشخص پیاده میشوند چون اسنپ شرکت اتوبوس رانی نیست….. هنگام درخواست اسنپ اکثر مسافران درخواست خود را داخل منزل ثبت میکنند که باعث جابجائی آدرس در کوچه پشت یا کوچه جلویی ثبت میشود که باعث سردرگمی راننده و نارضایتی مسافر میشود….. اگر نارضایتی مسافر از راننده از کاربر سوال شود شاید زودتر به نتیجه برطرف شدن ایراد راننده شود…… استفاده از برنامههای نشان. بلد.مپ.و غیره باعث مشخص شدن پایان سفر شده و هیچ مسافری نمیتواند درخواست اضافه تری داشته باشد