آموزش رانندگان اسنپآموزش رانندگانامکانات اپلیکیشن

معرفی سرویس‌های پشتیبانی برای کاربران راننده اسنپ

کاربران راننده اسنپ، گاهی به خدمات پشتیبانی و راهنمایی در زمینه فعالیت‌های خود نیاز پیدا می ‌کنند. برای رفع این نیاز روش‌های مختلفی وجود دارد که هر یک، بخشی از نیازهای شما را پاسخ می‌دهد. در این مطلب همراه ما باشید تا با این روش‌ها بیشتر آشنا شوید.

۱- پشتیبانی داخل اپلیکیشن

استفاده از پشتیبانی داخل اپلیکیشن راننده اسنپ، آسان‌ترین روش برای رسیدن به پاسخ سؤالات و همچنین ثبت درخواست پشتیبانی در صورت نیاز است و دیگر نیاز نیست با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرند.

برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟

  • سفر

مشکلات مربوط به لغو سفر، بازنگری قیمت، جا ماندن وسیله مسافر در خودرو

  • مالی

مشکلات مربوط به واریز پاداش، درآمد، شماره شبا و اعتبار راننده

  • اطلاعات حساب کاربری

تغییر مشخصات فردی، تصویر پروفایل، مشخصات خودرو و ارسال مدارک

  • آموزش اپلیکیشن

نحوه به‌روزرسانی و ثبت شماره شبا و …

چطور به پشتیبانی داخل اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم؟

در صفحه اصلی اپلیکیشن، پایین سمت چپ، روی گزینه «پشتیبانی» بزنید و در قسمت سوالات پر تکرار و همینطور دسته‌بندی سوالات، موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید و در صورتی که پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید، در دسته‌بندی مربوط به پرسش خود، ثبت درخواست کنید.

معرفی سرویس‌های پشتیبانی برای کاربران راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

۲- خدمات غیرحضوری

پیش‌ازاین دفاتر اسنپ، پاسخگوی کاربران راننده‌ای بودند که با مراجعه حضوری مشکلات خود را مطرح و درخواست‌های خود را ثبت می‌کردند. برای راحتی کاربران راننده، امکان استفاده از خدمات غیرحضوری فراهم شده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران راننده از طریق باشگاه رانندگان اسنپ می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟

  • تغییر سرویس کاربری
  • لغو جابه‌جایی مسافر با موتور
  • تغییر به وانت مسقف/کفی‌دار (کاربران راننده وانت)
  • تغییر مشخصات وسیله نقلیه(کاربران موتورسوار و راننده وانت و کامیونت)
  • تکمیل نقص مدارک (در زمان غیرفعالی)
  • اصلاح قرارداد/غیرفعالی پلاک تکراری/احراز هویت
  • غیرفعالی بازدید خودرو
  • تغییر عکس پروفایل (کاربران راننده iOS)
  • فیش واریز جریمه/گواهی عدم سوءپیشینه

چطور به خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ دسترسی داشته باشیم؟

۳- تماس با کارشناسان پشتیبانی

فقط در موارد ضروری که در حال انجام سفر هستید می توانید از طریق پشتیبانی داخل اپلیکیشن تماس بگیرید.

خدمات پشتیبانی کاربران راننده اسنپ برای پاسخگویی به نیازهای شما کاربران راننده اسنپ ایجاد شده است و هرچه بیشتر با انواع پشتیبانی آشنا باشید، در ثبت درخواست خود موفق‌تر بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن به پاسخ سوال خود می‌رسید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱,۸۱۴ دیدگاه)

  1. سلام من تازه تعویض پلاک کردم قبلاً سواری بوده الان وانت با کارت سبز نمیشه ثبت نام کنم

    1. سلام الیاس عزیز
      شما میتوانید با اصل برگ سبز اطلاعات خودرو رو تغییر بدهید،لطفا برای مشخصات وسیله نقلیه به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید
      و در بخش ثبت درخواست پشتیبانی درخواست خود را بیان کنید،همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/

  2. سلام من تازه تعویض پلاک کردم قبلاً سواری بوده الان وانت با کارت سبز نمیشه ثبت نام کنم

    1. سلام الیاس عزیز
      شما میتوانید با اصل برگ سبز اطلاعات خودرو رو تغییر بدهید،لطفا برای مشخصات وسیله نقلیه به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید
      و در بخش ثبت درخواست پشتیبانی درخواست خود را بیان کنید،همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/

  3. عرض ادب و احترام من میخوام وارد اکانت اسنپ رانندگانم بشم کد نمیفرسته چه کار باید کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون

    1. سلام دوست عزیز،درصورتی که کد احراز هویت پیامک نشد، قسمت مسدود شده های تلفن همراه خود را بررسی کنید، هیچ سرشماره تبلیغاتی نباید مسدود باشد، اگر سرشماره تبلیغاتی را مسدود دارید از مسدودی خارج کنید و مجدد جهت دریافت کد احراز هویت اقدام کنید. موفق باشید.

  4. عرض ادب و احترام من میخوام وارد اکانت اسنپ رانندگانم بشم کد نمیفرسته چه کار باید کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون

    1. سلام دوست عزیز،درصورتی که کد احراز هویت پیامک نشد، قسمت مسدود شده های تلفن همراه خود را بررسی کنید، هیچ سرشماره تبلیغاتی نباید مسدود باشد، اگر سرشماره تبلیغاتی را مسدود دارید از مسدودی خارج کنید و مجدد جهت دریافت کد احراز هویت اقدام کنید. موفق باشید.

  5. سلام من ی خانم سرپرست خانوارم ۵۰ ساله م دیسک کمر دارم ۱۰ روزه حساب منو مسدود کردید چون امتیازم منفیه من مثل ی مرد نمیتونم هر ۳۰ روز ماه کار کنم تا دوروز کارمیکنم پیام میاد امتبازت منفیه خواهش میکنم رفع بفرمایید مسدودی رو

    1. سلام دوست عزیز، در صورتیکه روی اپلیکیشن اسنپ راننده پیام شرکت در آزمون را دریافت می کنید، لطفا ابتدا وارد سایت زیر شوید و مطالب را بطور کامل بخوانید و ویدیو های آموزشی را نگاه کنید، سپس وارد قسمت شرکت در آزمون شوید و آزمون دهید، مجدد یک روز بعد از شرکت در آزمون از طریق واحد پشتیبانی جهت قبولی و یا عدم قبولی در آزمون پیگیری کنید. موفق باشید.
      https://club.snapp.ir/training-new-drivers/

  6. سلام من ی خانم سرپرست خانوارم ۵۰ ساله م دیسک کمر دارم ۱۰ روزه حساب منو مسدود کردید چون امتیازم منفیه من مثل ی مرد نمیتونم هر ۳۰ روز ماه کار کنم تا دوروز کارمیکنم پیام میاد امتبازت منفیه خواهش میکنم رفع بفرمایید مسدودی رو

    1. سلام دوست عزیز، در صورتیکه روی اپلیکیشن اسنپ راننده پیام شرکت در آزمون را دریافت می کنید، لطفا ابتدا وارد سایت زیر شوید و مطالب را بطور کامل بخوانید و ویدیو های آموزشی را نگاه کنید، سپس وارد قسمت شرکت در آزمون شوید و آزمون دهید، مجدد یک روز بعد از شرکت در آزمون از طریق واحد پشتیبانی جهت قبولی و یا عدم قبولی در آزمون پیگیری کنید. موفق باشید.
      https://club.snapp.ir/training-new-drivers/

  7. سلام من سرویس اکو پلاس را دارم مدارک موتور هم بدن کم وکسری فرستادم ولی جواب نیامده آیا میتوانم هر دو سرویس را داشته باشم یعنی هم موتور (با بیمه و گواهی نامه )و هم سرویس اکو پلاس را ممنون میشم راهنمایی نمایید متشکرم

    1. سلام دوست عزیز، شما می توانید فقط در یکی از سرویس های سواری، وانت، باکس، فعالیت کنید، در صورتیکه تمایل به تغییر سرویس دارید، می توانید در قسمت خدمات غیر حضوری باشگاه رانندگان اسنپ به ادرس: https://club.snapp.ir/online_support/ با انتخاب موضوع تغییر سرویس کاربری درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.

  8. سلام من سرویس اکو پلاس را دارم مدارک موتور هم بدن کم وکسری فرستادم ولی جواب نیامده آیا میتوانم هر دو سرویس را داشته باشم یعنی هم موتور (با بیمه و گواهی نامه )و هم سرویس اکو پلاس را ممنون میشم راهنمایی نمایید متشکرم

    1. سلام دوست عزیز، شما می توانید فقط در یکی از سرویس های سواری، وانت، باکس، فعالیت کنید، در صورتیکه تمایل به تغییر سرویس دارید، می توانید در قسمت خدمات غیر حضوری باشگاه رانندگان اسنپ به ادرس: https://club.snapp.ir/online_support/ با انتخاب موضوع تغییر سرویس کاربری درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00