
کاربران راننده اسنپ، گاهی به خدمات پشتیبانی و راهنمایی در زمینه فعالیتهای خود نیاز پیدا می کنند. برای رفع این نیاز روشهای مختلفی وجود دارد که هر یک، بخشی از نیازهای شما را پاسخ میدهد. در این مطلب همراه ما باشید تا با این روشها بیشتر آشنا شوید.
۱- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
استفاده از پشتیبانی داخل اپلیکیشن راننده اسنپ، آسانترین روش برای رسیدن به پاسخ سؤالات و همچنین ثبت درخواست پشتیبانی در صورت نیاز است و دیگر نیاز نیست با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرند.
برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟
- سفر
مشکلات مربوط به لغو سفر، بازنگری قیمت، جا ماندن وسیله مسافر در خودرو
- مالی
مشکلات مربوط به واریز پاداش، درآمد، شماره شبا و اعتبار راننده
- اطلاعات حساب کاربری
تغییر مشخصات فردی، تصویر پروفایل، مشخصات خودرو و ارسال مدارک
- آموزش اپلیکیشن
نحوه بهروزرسانی و ثبت شماره شبا و …
چطور به پشتیبانی داخل اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم؟
در صفحه اصلی اپلیکیشن، پایین سمت چپ، روی گزینه «پشتیبانی» بزنید و در قسمت سوالات پر تکرار و همینطور دستهبندی سوالات، موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید و در صورتی که پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید، در دستهبندی مربوط به پرسش خود، ثبت درخواست کنید.

۲- خدمات غیرحضوری
پیشازاین دفاتر اسنپ، پاسخگوی کاربران رانندهای بودند که با مراجعه حضوری مشکلات خود را مطرح و درخواستهای خود را ثبت میکردند. برای راحتی کاربران راننده، امکان استفاده از خدمات غیرحضوری فراهم شده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران راننده از طریق باشگاه رانندگان اسنپ میتوانند درخواست خود را ثبت کنند.
برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟
- تغییر سرویس کاربری
- لغو جابهجایی مسافر با موتور
- تغییر به وانت مسقف/کفیدار (کاربران راننده وانت)
- تغییر مشخصات وسیله نقلیه(کاربران موتورسوار و راننده وانت و کامیونت)
- تکمیل نقص مدارک (در زمان غیرفعالی)
- اصلاح قرارداد/غیرفعالی پلاک تکراری/احراز هویت
- غیرفعالی بازدید خودرو
- تغییر عکس پروفایل (کاربران راننده iOS)
- فیش واریز جریمه/گواهی عدم سوءپیشینه
چطور به خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ دسترسی داشته باشیم؟
- بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان و موتورسواران اسنپ
- ارسال عدد ۹۹۹ به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ از طریق پیامک و باز کردن لینک ارسالی
۳- تماس با کارشناسان پشتیبانی
فقط در موارد ضروری که در حال انجام سفر هستید می توانید از طریق پشتیبانی داخل اپلیکیشن تماس بگیرید.
خدمات پشتیبانی کاربران راننده اسنپ برای پاسخگویی به نیازهای شما کاربران راننده اسنپ ایجاد شده است و هرچه بیشتر با انواع پشتیبانی آشنا باشید، در ثبت درخواست خود موفقتر بوده و در سریعترین زمان ممکن به پاسخ سوال خود میرسید.
سلام کاربر عزیز، شما میتوانید از طریق پشتیبانی داخل اپلیکیشن اسنپ رانندگان در جهت عدم واریز طرح تشویقی پیام بگذارید
تا همکاران ما بررسی کرده و نتیجه را به شما اعلام کنند،موفق باشید
سلام کاربر عزیز، شما میتوانید از طریق پشتیبانی داخل اپلیکیشن اسنپ رانندگان در جهت عدم واریز طرح تشویقی پیام بگذارید
تا همکاران ما بررسی کرده و نتیجه را به شما اعلام کنند،موفق باشید
سلام وقت بخیر
برای فسخ قرارداد ارسال سفرهای مرسوله باید چیکار کنم؟ نمیخوام دیگه این درخواست ها واسم بیاد میخوام درخواست های مسافری واسم بیاد ممنون میشم راهنمایی کنید چون همش داره واسم درخواست مرسوله میاد و نمیتونم کار کنم و میخوام این سرویس کلا واسم غیر فعال باشه مرسی
سلام کاربر عزیز،لطفا برای تغییر نوع کاربری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید
و در بخش ثبت درخواست پشتیبانی درخواست خود را بیان کنید،همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
سلام وقت بخیر
برای فسخ قرارداد ارسال سفرهای مرسوله باید چیکار کنم؟ نمیخوام دیگه این درخواست ها واسم بیاد میخوام درخواست های مسافری واسم بیاد ممنون میشم راهنمایی کنید چون همش داره واسم درخواست مرسوله میاد و نمیتونم کار کنم و میخوام این سرویس کلا واسم غیر فعال باشه مرسی
سلام کاربر عزیز،لطفا برای تغییر نوع کاربری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید
و در بخش ثبت درخواست پشتیبانی درخواست خود را بیان کنید،همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
سلام یماه برای من طرح تشویقی ارسال نمیشه قبلا هر روز طدح تشویقی داشتم
دلیلیش چیه
سلام کاربر عزیز،تعلق گرفتن طرح پاداش و تشویقی به صورت سیستمی انجام میشود و باید قوانین مورد نظر ناوگان اسنپ را برای گرفتن طرح پاداش رعایت کنید
از طریق این لینک میتوانید در این مورد مطالعه کنید:https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/types-incentive-important-points/
موفق باشید.
سلام یماه برای من طرح تشویقی ارسال نمیشه قبلا هر روز طدح تشویقی داشتم
دلیلیش چیه
سلام کاربر عزیز،تعلق گرفتن طرح پاداش و تشویقی به صورت سیستمی انجام میشود و باید قوانین مورد نظر ناوگان اسنپ را برای گرفتن طرح پاداش رعایت کنید
از طریق این لینک میتوانید در این مورد مطالعه کنید:https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/types-incentive-important-points/
موفق باشید.
سلام خسته نباشید من تغییر مشخصات ماشین زدم پراید به پیکان وانت ماشین به اسم خواهرم هست نامه محضری خاستن توپشتیبانی غیرحضوری رفتیم محضر نامه گرفتم ۷۰۰ هزار پول دادم جواب پشتیبانی ۶روزه جواب نداده بخدا خرچ خانواده وکرایه خونه روبااسنپ درمیآوردم
سلام فرشاد عزیز
پشتیبانی سایت باشگاه رانندگان طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری پاسخ شمارا داخل سایت میدهند
شما باید سایت را چک کنید و در صورت جواب ندادن تیکت شما بسته میشود
لطفا مجدد تیکت ثبت کنید
لینک سایت:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام خسته نباشید من تغییر مشخصات ماشین زدم پراید به پیکان وانت ماشین به اسم خواهرم هست نامه محضری خاستن توپشتیبانی غیرحضوری رفتیم محضر نامه گرفتم ۷۰۰ هزار پول دادم جواب پشتیبانی ۶روزه جواب نداده بخدا خرچ خانواده وکرایه خونه روبااسنپ درمیآوردم
سلام فرشاد عزیز
پشتیبانی سایت باشگاه رانندگان طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری پاسخ شمارا داخل سایت میدهند
شما باید سایت را چک کنید و در صورت جواب ندادن تیکت شما بسته میشود
لطفا مجدد تیکت ثبت کنید
لینک سایت:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام خسته نباشید من تغییر مشخصات ماشین زدم پراید به پیکان وانت ماشین به اسم خواهرم هست نامه محضری خاستن توپشتیبانی غیرحضوری رفتیم محضر نامه گرفتم ۷۰۰ هزار پول دادم جواب پشتیبانی ۶روزه جواب نداده
سلام کاربر عزیز
همکاران ما در سایت باشگاه رانندگان پاسخگوی شما هستن
باید طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت سایت را چک کنید در غیر اینصورت تیکت شما بسته میشود
لطفا مجددا درخواست بدهید و به موقع سایت را چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
سلام خسته نباشید من تغییر مشخصات ماشین زدم پراید به پیکان وانت ماشین به اسم خواهرم هست نامه محضری خاستن توپشتیبانی غیرحضوری رفتیم محضر نامه گرفتم ۷۰۰ هزار پول دادم جواب پشتیبانی ۶روزه جواب نداده
سلام کاربر عزیز
همکاران ما در سایت باشگاه رانندگان پاسخگوی شما هستن
باید طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت سایت را چک کنید در غیر اینصورت تیکت شما بسته میشود
لطفا مجددا درخواست بدهید و به موقع سایت را چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/