
در حفاظت از اطلاعات بانکی خود حساس و باهوش باشید. شما کاربران راننده اسنپ روزانه تراکنشهای مالی زیادی انجام میدهید و با افراد زیادی در ارتباط هستید. در این شرایط حفاظت از اطلاعات مهم بانکی بیشتر از همیشه به چشم میآید و رعایت برخی نکات، امنیت حسابهای بانکیتان را افزایش خواهد داد. در ادامه نکات مهمی که مانع سوءاستفاده از حساب بانکیتان میشود را با هم مرور میکنیم.
هرگز کارتبانکی و رمزهای ارسالشده را به شخص دیگری ندهید. فراموش نکنید جزئیات کارتبانکی و رمزهای یکبارمصرف از اطلاعات محرمانه هر شخص است و محافظت از این اطلاعات بانکی برای حفظ امنیت مالی حیاتی است.
به تماسها و پیامکهای حاوی لینکهای مشکوک اعتنا نکنید. شاید شنیده باشید که یکی از اطرافیانتان پیامکی حاوی لینکی مشکوک دریافت کرده و بیتوجه آن را باز کرده و در نتیجه تمام اطلاعاتش هک شده است، یا مثلا تماسی داشته که طی آن درخواست کد ارسال شده (OTP) را داشته و در نهایت اطلاعات بانکی شخص افشا شده است.
هرگز در خریدوفروش دیگران دخالت نکنید و از طرف مسافر برای دیگری پول واریز نکنید. توجه داشته باشید تنها تعامل مالی شما با مسافر در قالب پرداخت هزینه سفر و به دو صورت آنلاین یا نقدی است و هرگونه تعامل مالی غیر از این موضوع با مسافر، خارج از چارچوب قوانین اسنپ است.
اگر کارتبانکی شما مفقود شده یا به سرقت رفته است، بلافاصله با بانک خود تماس بگیرید تا آن را مسدود کنید. گاهی سرقتهای برنامهریزی شده اتفاق میافتند و شخصی که کارت شما را سرقت میکند، از قبل رمز آن را به دست آورده است. اگر از آن دسته افراد هستید که رمز کارتبانکیتان را کنار کارت نگهداری میکنید بهخاطر داشته باشید در صورت سرقت کارت، در یکچشم بههمزدن حسابتان خالی میشود.
هرگز از طریق حساب بانکی خود دستورات پرداخت را برای دیگران انجام ندهید. فراموش نکنید مسئولیت کامل حساب بانکیتان بر عهده شماست و در صورت وقوع هر تخلفی، لازم است پاسخگو باشید.
ممنون از راهنمایی شما
سلام ،چندبار مسافر شماره کارت خواسته و پول رو واریز نکرده ،از من کمیسیون کم شده ،لطف کنید برای مسافر هم اجبار کنید که آنلاین یا پول نقد باشه ،اگر شماره کارت ندیم رفتار نامناسب ثبت میکنند برای راننده ،همکارها خواهشاً تا تسویه نشده مسافر رو رها نکنید ،تیکت هم دادم ولی بی فایده هست
“دوست عزیز در صورت داشتن شرایط مورد نظر ، سفر بین شهری به صورت سیستمی فعال می شود. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید لینک زیر را مطالعه نمایید.
https://club.snapp.ir/drivers-training/intercity-travels/“
دوست عزیز اگر درباره پرداخت هزینه سفر با مشکلاتی نظیر عدم پرداخت هزینه سفر توسط مسافر، دو بار پرداختشدن هزینه بهصورت نقدی و اعتباری، پرداخت مبلغ کمتر یا بیشتر از هزینه سفر مواجه شدید، حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از پایان سفر، توضیحات کامل را در بخش پشتیبانی اپلیکیشن ثبت کنید.
کارشناسان پشتیبانی درخواست شما را برسی کرده و نتیجه تا ۷۲ ساعت بعد در بخش پشتیبانی قابلمشاهده خواهد بود.
برا اطلاعات بیشتر روی لینک زیر بزنید
اطلاع از آخرین وضعیت پرداخت هزینه سفر
سلام خسته نباشید لطف کنید مسیر یاب را در خود اپلیکیشن اسنپ قرار دهید چون الان باعث سردرگمی میشه و از دو برنامه باید استفاده شود وگرنه همه چیز عالی است
کاربر عزیز باتشکر از دیدگاهتان کارت بانکی و شماه شبای وارد شده حتما باید به نام خود کاربر راننده باشد و مطابقت نام و نام خانوادگی با اطلاعات بانکی کاربر راننده الزامی است.
با سلام ممنونم از راهنمایی اسنپ و اینکه با مسافرا هم تذکر داده بشه که شماره کارت راننده رو برای کرایه درخواست نکنند
لطف کنید به مسافران بگین حتما مبلغ را آنلاین پرداخت کنند…
سلام ممنون از راهنماییتون ،بی زحمت به مسافران هم یادآوری کنید که شماره کارت ازمانخواسته باشند ،وقتی بهشون میگیم به حساب اسنپ واریز کنین قبول نمیکنند و برای ما میزنم رفتار نامناسب، اونوقت شرکت امتیاز مارو کم میکنه اخطارم میده
مسافرمیگه شماره کارت بده یک گزینه بگذاریدکه مسافرگفت شماره کارت بتوانیم قبول نکنیم