
کاربران راننده گاهی در شرایطی قرار میگیرند که چارهای جز لغو سفر ندارند، لغو سفر اسنپ در شرایطی که وضعیت در حالت «مسافر سوار شد» باشد، فقط با صحبت با پشتیبانی امکانپذیر است. با اضافه شدن قابلیت جدید لغو هوشمند سفر اسنپ، پس از تماس با شماره پشتیبانی و انجام موارد درخواستی در پیام صوتی، بررسی سیستمی صورت گرفته و در سریعترین زمان تغییرات روی سفر اعمال میشود. با لغو هوشمند سفر نیازی به صحبت با کارشناسان پشتیبانی ندارید و در صف مکالمه با کارشناسان معطل نخواهید شد.
فقط در شرایطی که چارهای جز لغو سفر نباشد، از قابلیت لغو سفر استفاده کنید. کاربران رانندهای که درصد زیادی از درخواست سفرهای روزانه خود را لغو میکنند، ممکن است مشمول پرداخت هزینه کنسلی شوند یا درخواستهای سفر کمتری دریافت کنند.
چطور از قابلیت لغو هوشمند سفر اسنپ استفاده کنیم؟
برای لغو هوشمند سفر اسنپ بدون نیاز به تماس با کارشناسان پشتیبانی، در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ، گزینه «پشتیبانی سفر» و سپس گزینه «تماس با پشتیبانی» را لمس کنید. پس از شنیدن پیام صوتی لغو سفر و انجام موارد درخواستشده، سفر بهصورت خودکار لغو میشود. مسافران هم میتوانند در اپلیکیشن مسافر با استفاده از گزینه «تماس با پشتیبانی» سفر را لغو کنند.


نکات مهم
- همه سفرهای لغوشده اسنپ (از طریق اپلیکیشن یا تماس با پشتیبانی) بهصورت سیستمی بررسی شده و در صورتی که لغو سفر جزو موارد مجاز نباشد، ممکن است مشمول پرداخت هزینه کنسلی شوید.
- برای لغو سفر وضعیت شما توسط کارشناسان بررسی میشود، پس قبل از سوار شدن مسافر و اطمینان از درستی نام و مقصد وی، گزینه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.
- برای لغو هوشمند سفر حتما باید با شماره اسنپی (شمارهای که با آن در اسنپ فعال هستید) با پشتیبانی تماس بگیرید.
- از قابلیت لغو هوشمند سفر اسنپ فقط در صورتی استفاده کنید که چارهای جز لغو سفر نباشد.
باسلام آیا راهی هست ک سفرهای ارسال مرسوله برام ارسال نشه. ممنونم از راهنماییتون
سلام دوست عزیز، برای انصراف از کارباکس باید با پشتیبانی باکس به شماره ۰۲۱۹۶۶۴۲ تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.
باسلام آیا راهی هست ک سفرهای ارسال مرسوله برام ارسال نشه. ممنونم از راهنماییتون
سلام دوست عزیز، برای انصراف از کارباکس باید با پشتیبانی باکس به شماره ۰۲۱۹۶۶۴۲ تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.