آموزش رانندگان اسنپ

لغو هوشمند سفر اسنپ بدون نیاز به تماس با کارشناس پشتیبانی

برد برد

کاربران راننده گاهی در شرایطی قرار می‌گیرند که چاره‌ای جز لغو سفر ندارند، لغو سفر اسنپ در شرایطی که وضعیت در حالت «مسافر سوار شد» باشد، فقط با صحبت با پشتیبانی امکان‌پذیر است. با اضافه شدن قابلیت جدید لغو هوشمند سفر اسنپ، پس از تماس با شماره پشتیبانی و انجام موارد درخواستی در پیام صوتی، بررسی سیستمی صورت گرفته و در سریع‌ترین زمان تغییرات روی سفر اعمال می‌شود. با لغو هوشمند سفر نیازی به صحبت با کارشناسان پشتیبانی ندارید و در صف مکالمه با کارشناسان معطل نخواهید شد.

فقط در شرایطی که چاره‌ای جز لغو سفر نباشد، از قابلیت لغو سفر استفاده کنید. کاربران راننده‌ای که درصد زیادی از درخواست سفرهای روزانه خود را لغو می‌کنند، ممکن است مشمول پرداخت هزینه کنسلی شوند یا درخواست‌های سفر کمتری دریافت کنند.

چطور از قابلیت لغو هوشمند سفر اسنپ استفاده کنیم؟

برای لغو هوشمند سفر اسنپ بدون نیاز به تماس با کارشناسان پشتیبانی، در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ، گزینه «پشتیبانی سفر» و سپس گزینه «تماس با پشتیبانی» را لمس کنید. پس از شنیدن پیام صوتی لغو سفر و انجام موارد درخواست‌شده، سفر به‌صورت خودکار لغو می‌شود. مسافران هم می‌توانند در اپلیکیشن مسافر با استفاده از گزینه «تماس با پشتیبانی» سفر را لغو کنند.

نکات مهم

  • همه سفرهای لغو‌شده اسنپ (از طریق اپلیکیشن یا تماس با پشتیبانی) به‌صورت سیستمی بررسی شده و در صورتی که لغو سفر جزو موارد مجاز نباشد، ممکن است مشمول پرداخت هزینه کنسلی شوید.
  • برای لغو سفر وضعیت شما توسط کارشناسان بررسی می‌شود، پس قبل از سوار شدن مسافر و اطمینان از درستی نام و مقصد وی، گزینه «مسافر سوار شد» را لمس نکنید.
  • برای لغو هوشمند سفر حتما باید با شماره‌ اسنپی (شماره‌ای که با آن در اسنپ فعال هستید) با پشتیبانی تماس بگیرید.
  • از قابلیت لغو هوشمند سفر اسنپ فقط در صورتی استفاده کنید که چاره‌ای جز لغو سفر نباشد.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (8 دیدگاه)

  1. با سلام ..آخی برادران واقعا اگه قانون برای همه برابره پس اونوقت ما رانندگان اسنپ که لغو سفر میکنیم و اسنپ جریمه میکنه ..اونوقت هم باید وقتی که ما لحظه رسیدن ب مبدا لغو سفر میخوریم اسنپ جریمه ی مارو بده

  2. چرا راننده میره مبدا میرسه مسافر لغو می‌کنه جریمه نداره ولی راننده لغو سفر می‌کنه جریمه داره این چه سیستمی

  3. سلام ببخشید چرا باید مسافر هر چی بکوید درست است ولی متاسفانه راننده ها هیچ بااین قیمت انواع وسایل ماشین وکرایه کم فقط مسافر راست میگی پس راننده‌ها چی

  4. با سلام اسماعیل اسدالله زاده هستم از مشهد چرا مسافران وقتی اسنپ رو میگیرن میدون تا زمان به مبدا مثلا ۶دقیقه هستش وای می ایستن هم ۱دقیقه می دون ماشین به سمت مسافر میره سری لغو میگنن اخر چرا من دقیقان در یک روز در یک سفر رفتن به سمت مبدا لغو شدم باهم دوباره سفر درهمان لحظه باز هم گرفتم ِلغو شدم

  5. با سلام بنده به عنوان یک کاربر راننده
    هیچ رضایتی در خصوص لغو مسافر و پیگیری آن ندارم . با توجه به اعلان های مکررم در خصوص لغو غیر مجاز هیچ اقدامی نشده و هیچ اعتقادی به عملکرد و پیگیری کارشناسان محترم ندارم . فکر کنم سیاست تحریمی و فشار فقط روی راننده است .

  6. سلام از بوشهر هستم کرارا در طول سفر تعدادی از مسافرها در مبدا اقدام به لغو میکنند یا تعدادی از مسافرها نه به پیام جواب میدند نه به تلفن وحتی سفر را هم لغو نمیکنند
    بفرمایید اینجا تکلیف راننده چیه

  7. سلام از بوشهر هستم کرارا در طول سفر تعدادی از مسافرها در مبدا اقدام به لغو میکنند یا تعدادی از مسافرها نه به پیام جواب میدند نه به تلفن وحتی سفر را هم لغو نمیکنند
    بفرمایید اینجا تکلیف راننده چیه

  8. باسلام وخسته نباشید چرابیشترمسافران درخواست سفرمیکنند وراننده به سمت مقصدحرکت میکند ودربین مسیر سفر رالغومیکند آیااین جورمسافران نباید حق کنسلی راننده رابدهند

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا