اخبار اسنپ

محدودیت‌های جدید در سوخت‌گیری خودروها

محدودیت‌های جدید سوخت‌گیری خودروها از سوی سخنگوی صنف جایگاه‌داران اعلام شد. بر اساس شرایط جدید میزان سوخت‌گیری خودروهای بنزینی در هر مرتبه از ۶۰ به ۳۰ (یا ۴۰) لیتر بسته به شهر، کاهش یافته است.

رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت، اعلام کرد: از این پس خودروهای بنزین‌سوز تنها دو بار در روز می‌توانند با کارت آزاد جایگاه، سوخت‌گیری کنند. بر این اساس سوخت‌گیری با کارت آزاد جایگاه به چهار مدل ۱۵ لیتری، ۲۰ لیتری، ۳۰  لیتری، ۴۰ لیتری قابل استفاده است و سوخت‌گیری با کارت شخصی در سه مدل ۳۰ لیتری، ۴۰ لیتری و ۶۰ لیتری انجام می‌شود.

این مصوبه فعلا در تمام استان‌های کشور به جز تهران در حال اجراست. در تهران تنها محدودیت استفاده از 40 لیتر بنزین با کارت سوخت آزاد جایگاه اجرایی شده است و تعیین سقف سوخت‌گیری با کارت شخصی در حال بررسی است.

بر همین اساس کاربران راننده اسنپ از این پس تنها 2 مرتبه در روز امکان سوخت‌گیری با کارت آزاد جایگاه را دارند و پس از دریافت 60 لیتر بنزین باید بین سه تا هشت ساعت برای دریافت ۶۰ لیتر دوم صبر کنند و امکان سوخت‌گیری بلافاصله وجود ندارد. فقط در شرایطی که فرد از استان خارج شود، محدودیت زمانی از بین رفته و راننده می‌تواند مجدد سوخت‌گیری کند.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (4 دیدگاه)

  1. سلام خسته نباشید با توجه به اینکه باید از کارت سوخت شخصی استفاده کنیم برای بنزین سهمیه هر خودرو سواری در طول ماه ۱۸۰ الی ۱۹۰ لیتر میباشد که این سهمیه برای ۶ روز کاری جوابگوست ،مابقی ایام ماه رو چطور بنزین بزنیم اگه کارتا جایگاه رو بردارند

  2. سلام این چه طرحی است هر روز میشند چطوری مشکلات مردم خوشبخت را زیاد کنند

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا