آموزش رانندگان اسنپ

اگر درخواست‌های سفر ارسال‌شده اسنپ را قبول نکنیم، چه اتفاقی می‌افتد؟

لویالتی

روشن بودن اپلیکیشن راننده اسنپ به مدت طولانی و عدم قبول درخواست‌های سفر از سوی شما، باعث می‌شود درخواست‌های سفر به طور قابل‌توجهی کاهش پیدا کنند و حتی ممکن است تا مدتی درخواست سفر جدید دریافت نکنید.

قابلیت محدودشدن ارسال درخواست‌های سفر در اپلیکیشن رانندگان اسنپ، ویژگی جدیدی است که درصورتی‌که کاربر راننده با اپلیکیشن روشن، درخواست‌های سفر را قبول نکند، هشدارهایی مبنی بر محدودشدن تعداد درخواست‌ها برای وی ارسال می‌شود و ممکن است برای مدت‌زمان مشخصی هیچ درخواست دیگری را روی اپلیکیشن دریافت نکند.

قابلیت محدودیت ارسال درخواست‌های سفر به شما کمک می‌کند درخواست‌های سفر قبول‌شده و مانده را بهتر مدیریت کنید و با وضعیت ارسال نشدن درخواست مواجه نشوید.

مراحل محدودیت ارسال درخواست‌های سفر

۱- در مرحله اول در صفحه اصلی اپلیکیشن، کنار درخواست‌های سفر عددی با رنگ آبی نمایش داده می‌شود که نشانگر حداکثر تعداد درخواست‌های سفری است که راننده دریافت می‌کند. در این مرحله با لمس نشانگر تعداد سفرها، صفحه هشداری باز خواهد شد و توضیحاتی در مورد ویژگی جدید محدودیت ارسال درخواست‌های سفر مشاهده خواهید کرد.

۲- در مرحله دوم اگر درخواست‌های سفر را قبول نکنید، تعداد درخواست‌های ارسال‌شده کمتر و عدد تعداد سفر به رنگ نارنجی در می‌آید و درصورتی‌که باز هم راننده از قبول درخواست‌ها خودداری کند، اولویت راننده برای دریافت درخواست‌های سفر کم می‌شود و پیشنهادهای کمتری دریافت خواهد کرد. در این مرحله نیز با لمس نشانگر تعداد سفرها صفحه هشداری باز شده و توضیحاتی در مورد ویژگی جدید محدودیت ارسال درخواست‌های سفر مشاهده خواهید کرد.

۳- در مرحله سوم اگر کاربر راننده همچنان درخواست‌های سفر را قبول نکند و تعداد درخواست‌ها روبه‌پایان باشد، تعداد سفرها با رنگ قرمز نمایش داده خواهد شد و درصورتی‌که درخواست‌ها تمام شود به مدت ۵ تا ۱۵ دقیقه دیگر درخواستی برای راننده ارسال نخواهد شد و در صفحه بازشده، هشدار ارسال‌نشدن درخواست سفر را مشاهده خواهید کرد.

راهکارهایی برای افزایش تعداد درخواست‌های سفر

  • برای قبول درخواست‌های سفر معطل نکنید.

هرچه تعداد سفرهای بیشتری را قبول کنید، درخواست های سفر بیشتری دریافت خواهید کرد. نسبت تعداد سفرهایی که قبول کرده‌اید به کل درخواست های سفر ارسال شده برای شما، «درصد سفرهای قبول‌شده» نامیده می‌شود.

  • زمانی اپلیکیشن خود را روشن کنید که حتما قصد قبول و انجام سفر داشته باشید.

اگر در حال استراحت هستید یا به دلایلی قصد قبول سفر جدید ندارید، اپلیکیشن رانندگان اسنپ را در وضعیت خاموش قرار دهید سفرهایی که در حالت روشن بودن اپلیکیشن برای شما ارسال می‌شود در تعداد سفرهای ارسال شده محاسبه شده و اگر به مدت طولانی درخواست سفر قبول نکنید، تعداد درخواست‌ها به طور قابل‌توجهی کم می‌شود و ممکن است مدتی هیچ درخواست جدید برای شما ارسال نشود.

  • اگر قصد رفتن به مقصد مشخصی را دارید، از ویژگی «مقصد منتخب» استفاده کنید.

ویژگی «مقصد منتخب» به شما کمک می‌کند که درخواست‌های سفر نزدیک به مقصد مطلوب شما برایتان ارسال شود؛ پس زمانی که زمانی که قصد رفتن به خانه، محل کار یا هر مقصد خاص دیگری را دارید منتظر نمانید تا درخواست‌های سفر نزدیک به مقصد مطلوب شما برایتان ارسال شود. در این شرایط از ویژگی «مقصد منتخب» استفاده کنید تا درخواست‌هایی متناسب با موقعیت مکانی موردنظرتان را دریافت کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱۲۷ دیدگاه)

    1. سلام دوست عزیز. در صورت دارا بودن شرایط سرویس بین شهری ، به صورت سیستمی فعال می شود. موفق باشید

  1. سلام وقت بخیر‌.چندروزه که برنامه روشن میکنم ولی درخواست سفری برام نمیاد هرازگاهی هم که میاد در عرض چندثانیه اول فوری حذف میشه

    1. “دوست عزیز از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را ثبت نمایید.
      مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”

  2. سلام
    لطفاً کار باکس از لیست کاربری بنده برداشته شود سرویس جابجایی مسافر ارسال شود سرویس مرسوله برای من مشکل است جابجایی مرسوله مشکل دارم با تشکر از زحمات شما
    مرسوله از درخواست حذف فقط مسافر ارسال شود

    1. “دوست عزیز از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را ثبت نمایید.
      مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”

  3. سلام
    من دو روزه برنامه رو نصب کردم آنلاین هستم ولی اصلا کلا هیچ درخواست باری ارسال نمیشه… من وانت بار دارم.. فک کنم اشنباهیی اسنپ باکس فعاله

    1. سلام جاوید جان. حساب شما فعال می باشد و مشکلی جهت دریافت سفر ندارید. موفق باشید.

  4. برنامه بسیار عالی خیلی تشکر از همه ی عوامل و دست اندر کار و دوستان اوپراتور بخاطر کمک و راهنما یی هایی ک بموقع با رانندگان همکاری میکنند بخصوص طرز برخورد وادب احترامی ک برای کاربران قاعل میشن تشکری ویژه از این دوستان و همگی همکاران ممنون عالی بود.

    1. “دوست عزیز مد نظر داشته باشید در صورت دارا بودن شرایط اکوپلاس به صورت سیستمی برای شما فعال خواهد شد . موفق باشید”

  5. من تازه اسنپ رانندگان رو نصب کردم، البته برای اسنپ بایک. ولی هیچ سرویسی برام نمیاد. لطفا چک کنید. و اینکه کلا چطوری میشه با پشتیبانی تماس گرفت. همش تلفن گویاست.

    1. “دوست عزیز از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را ثبت نمایید.
      مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”

  6. لطفاً کار باکس از لیست کاربری بنده برداشته شود سرویس جابجایی مسافر ارسال شود سرویس مرسوله برای من مشکل است وزن بنده ۱۳۰کیلو برای جابجایی مرسوله مشکل دارم با تشکر از زحمات شما
    مرسوله از درخواست حذف فقط مسافر ارسال شود

    1. “دوست عزیز از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را ثبت نمایید.
      مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا