پروموکلاب

آشنایی با کاربردها و نحوه استفاده از بخش «پشتیبانی» پورتال

تا حالا از «پشتیبانی» پورتال استفاده کرده‌اید؟ می‌دانید هر مشکل یا اختلالی در پورتال و حتی ثبت سفارش‌هایتان را می‌توانید در این بخش گزارش و پیگیری کنید؟

با مراجعه به «پشتیبانی» پورتال می‌توانید مشکلات مرتبط با کارکرد پورتال، ثبت و انصراف از سفارشات، خطای کدهای تخفیف و هر موضوع مرتبط دیگر با پروموکلاب را پیگیری کرده و مدارک لازم برای استفاده از برخی تسهیلات پروموکلاب، شامل کمک‌هزینه خدمات درمانی و خرید موبایل و لوازم‌جانبی را برای ما ارسال کنید.

در این مطلب، به تک‌تک کاربردهای پشتیبانی پورتال پرداخته و نحوه استفاده از این بخش را با هم یاد می‌گیریم.

کاربردهای بخش پشتیبانی

پشتیبانی پورتال، یکی از پل‌های ارتباطی شما پروموترهای عزیز با پروموکلاب است.

این بخش، برای پیگیری مشکلات شما با بخش‌های مختلف پورتال، به‌روزرسانی گزارشات و واریزی‌ها و همچنین ارسال مدارک لازم برای استفاده از برخی تسهیلات پروموکلاب ایجاد شده است.

تغییر رمز عبور

در حال حاضر پسورد ورود به پورتال، به‌صورت رمز یک‌بارمصرف و از طریق پیامک برای شما ارسال می‌شود.

اگر می‌خواهید شماره‌ای که پیامک دریافت رمز یک‌بارمصرف به آن ارسال می‌شود را تغییر دهید؛ می‌توانید از طریق بخش پروفایل پورتال برای این کار اقدام کنید.

در صورت برخورد با هرگونه مشکل برای تغییر شماره پروفایل در پورتال، مسئله را از طریق بخش پشتیبانی پیگیری کنید.

فعال‌نشدن سفارش تسهیلات

اگر برای دریافت تسهیلات در پورتال ثبت سفارش کرده‌اید و بعد از گذشت یک هفته هنوز برای شما فعال نشده است، حتما مشکل پیش‌آمده را از طریق پشتیبانی با همکارانتان در میان بگذارید.

مشکل با کدهای تخفیف

تسهیلات دارای کد تخفیف، به‌جز اسنپ‌فود و اکسپرس در لحظه قابل‌استفاده‌اند. اگر کد تخفیف شما کار نمی‌کند، ابتدا از مطابقت شماره‌ای که با آن در پلتفرم تسهیلات ارائه‌شده ثبت‌نام‌ کرده‌اید با شماره موجود در پروفایل پورتالتان مطمئن شوید و در صورت مطابقت شماره، مشکل را از طریق بخش پشتیبانی پیگیری کنید.

مشکل در مشاهده اطلاعات بخش سوابق، واریزی و درآمد

وضعیت رانندگان ثبت‌نام‌شده شما به‌صورت روزانه در پورتال به‌روزرسانی می‌شود. پس درصورتی‌که تا ظهر هر روز تغییرات لازم در این بخش اعمال نشده باشد، می‌توانید مشکل را از بخش پشتیبانی پیگیری کنید.

  • به‌روزرسانی وضعیت واریزی‌های ثبت‌نام شما برای رانندگان کب، دوشنبه‌ها و برای رانندگان وانت و باکس، چهارشنبه هر هفته انجام می‌شود.

چنانچه آماری که در بخش سوابق مشاهده می‌کنید با ثبت‌نام‌های شما مغایرت دارد، حتماً مسئله را پس از روزهای ذکرشده به همکارانتان در پروموکلاب اطلاع دهید.

مشکل در محاسبه امتیاز و جایگاه‌ها

  • امتیازات هفته گذشته شما، روز دوشنبه هر هفته در پورتال آپدیت شده و از طریق پیامک به شما اعلام می‌شود.
  • مجموع امتیازات هر ماه و جایگاهی که در آن قرار گرفته‌اید (عمومی، برنزی، نقره‌ای، طلایی، پلاتینیومی و کاپیتان)، در روز یکم هر ماه در پورتال به‌روزرسانی و به شما اعلام خواهد شد.

هرگونه مغایرت در امتیازات و جایگاه‌هایتان پس از به‌روزرسانی را از طریق بخش پشتیبانی به ما اطلاع دهید.

انصراف از ثبت سفارش

امکان انصراف از سفارش‌های ثبت‌شده در پورتال از طریق بخش پشتیبانی برای شما پروموترهای عزیز فراهم شده است.

توجه داشته باشید که فقط برای تسهیلات بدون کد تخفیف امکان انصراف از سفارش وجود دارد، چون تسهیلات دارای کد تخفیف بلافاصله برای شما فعال می‌شود و امکان غیرفعال کردن و یا انتقال کد تخفیف به حساب کاربری دیگر وجود ندارد.

ارسال مدارک کمک‌هزینه خدمات درمانی

برای استفاده از تسهیلات کمک‌هزینه خدمات درمانی پروموکلاب، لازم است ابتدا سفارشتان را از بخش پیشنهادات ثبت کرده و پس از مراجعه به مراکز درمانی یا دریافت خدمات آنلاین، فاکتورهای لازم را در بخش پشتیبانی برای پروموکلاب ارسال کنید.

در صورت کامل نبودن مدارک و یا عدم ارسال در پشتیبانی، امکان دریافت هزینه‌های درمانی شما وجود نخواهد داشت.

درباره نحوه ارسال مدارک پزشکی و اطلاع از مواردی که می‌توانید از کمک‌هزینه خدمات درمانی پروموکلاب استفاده کنید، مقاله زیر را حتما بخوانید:

ارسال مدارک کمک‌هزینه خرید موبایل و لوازم‌جانبی

تسهیلات کمک‌هزینه خرید گوشی موبایل و لوازم‌جانبی، برای خرید از مراکز تحت قرارداد با پروموکلاب در نظر گرفته شده است.

برای استفاده از این تسهیلات، لازم است ابتدا درخواست خود را در پورتال ثبت کرده و پیامک معرفی‌نامه به فروشگاه‌های تحت قرارداد در شهرتان را دریافت کنید.

پس از مراجعه به فروشگاه و خرید، فاکتورهای لازم را برای دریافت مبلغ کمک‌هزینه به بخش پشتیبانی پروموکلاب ارسال کنید.

نحوه استفاده از بخش پشتیبانی پورتال

ثبت پیام در بخش پشتیبانی پروموکلاب ساده است و بیشتر از یکی دو دقیقه از وقت شما را نمی‌گیرد.

برای درخواست پشتیبانی، مطابق راهنمای زیر عمل کنید:

1- ابتدا از اینجا، وارد حساب کاربری خود در پورتال شده و از با لمس سه خط افقی بالا، گوشه سمت چپ، «درخواست پشتیبانی» را انتخاب کنید.

2- در صفحه جدید می‌توانید تمام درخواست‌های پشتیبانی قبلی‌تان را ببینید و هر یک را برای مشاهده جواب درخواست لمس کنید.

برای ارسال پیام جدید، در بالای همین صفحه، دکمه «درخواست جدید» را لمس کنید.

3- در پنجره باز شده، نوع درخواست (لیست درخواست‌ها را در تصویر زیر ببینید)، استان محل فعالیت و توضیحات لازم را وارد کرده و در آخر دکمه «ثبت» را لمس کنید.

درخواست‌های پشتیبانی شما طی حداکثر 2 روز بررسی شده و نتیجه آن از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا