اخبار اسنپ

خبر خوش آزادی زنان زندانی همزمان با روز خبرنگار

هیچ کدام از ما دوست نداریم کسی در بند باشد، اما گاهی سرنوشت طور دیگری رقم می‌خورد. پای عده‌ای به واسطه اتفاق‌های کوچک به ندامتگاه باز می‌شود و زندگی‌شان تحت تاثیر قرار می‌گیرد. ورود به ندامتگاه آغاز رشته‌ای از ناکامی‌ها و شکست‌ها است. خانواده‌ای را تصور کنید که با از دست دادن یکی از اعضایش دچار چه نقصانی می‌شود و یا جامعه‌ای که یکی از اعضایش را از دست می‌دهد. او از چرخه‌ای که در آن می‌تواند مفید و تولیدگر باشد، به یکباره خارج می‌شود و مجبور به گذراندن عمرش در گوشه‌ی خاموش جهان می‌شود. در این میان کسانی هستند که به مراتب نبودشان می‌تواند آسیب‌های بزرگ‌تر و جبران‌ناپذیرتری را در پی داشته باشد؛ مثلا زنانی که نقش مادر و سرپرست خانواده را به عهده دارند.

اسنپ حامی زنان

حمایت از افرادی که در قیاس با دیگران در معرض آسیب‌های اجتماعی بیشتری هستند وظیفه همه ماست و اسنپ نیز به عنوان یک کسب‌وکار خود را در این مورد مسئول می‌داند. چندی پیش برای حمایت از زنان سرپرست خانواده که در ناوگان اسنپ مشغول به کار هستند، در طرح همراهِ زنانِ سرزمینم اقدام به حذف کمیسیون این عزیزان کردیم و امروز تصمیم گرفتیم تا در روز خبرنگار پیام‌آور خبر خوش دیگری باشیم.

خبر آزادی زنان زندانی

اسنپ در آستانه روز خبرنگار، به نیابت از خبرنگاران، پرداخت بدهی ۶ زندانی زن را تقبل کرده است. مجموع بدهی این زنان که در ندامتگاه شهر ری هستند، ۹۵ میلیون تومان بوده است. این زنان زندانی به زودی آزاد می‌شوند و آغازی دوباره را تجربه می‌کنند. امیدواریم با همراهی کسب‌و‌کارهای دیگر، این قدم کوچک ادامه‌دار باشد و در گام بعدی بتوانیم پس از آزادی‌ هم‌ از این افراد حمایت کنیم.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (%s دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا