اخبار اسنپ

شیوع بیماری‌ها و استفاده از ماسک در اماکن عمومی

پاییز همیشه فصل شیوع بیماری‌های مختلف مانند آنفلوانزاست. شما کاربر راننده بهتر است برای جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری‌ها و جلوگیری از انتقال ویروس به مسافران، استفاده از ماسک را جدی بگیرید.

روند افزایشی شیوع بیماری‌های تنفسی در کشور سبب شده است تا وزارت بهداشت استفاده از ماسک را در اماکن عمومی و محیط‌های شلوغ و پر رفت‌وآمد را اجباری کند. در همین راستا کاربران راننده اسنپ که از رانندگان قانون‌مدار هستند نیز باید استفاده از ماسک را در سفرهای اسنپی خود جدی بگیرند.

تغییرات جوی، سردشدن هوا و شروع بارش‌ها، به یکباره باعث افزایش موارد سرماخوردگی شده که همین موضوع می‌تواند شرایط را برای تشدید موج بیماری‌های تنفسی، فراهم کند. آنفلوانزا نیز از چند هفته گذشته شدت بیشتری پیدا کرده و بیشتر بستری‌های ناشی از بیماری‌های تنفسی در مراکز درمانی، مربوط به افرادی است که درگیر آنفلوانزا شده‌اند.

اجبار ماسک برای حفظ سلامت شما کاربران راننده است، بنابراین در تمام سفرهای اسنپی خود، شامل جابه‌جایی بسته یا مسافر در ناوگان بهتر است از ماسک استفاده کنید. به گفته متخصص بیماری‌های عفونی استفاده از تهویه هوا برای جلوگیری از انتقال ویروس‌های تنفسی اهمیت بسیاری دارد، پس استفاده از تهویه خودرو در سفرها را فراموش نکنید.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (3 دیدگاه)

  1. سلام من نیاز وام نقدی صدمیلیون برای برای پیش خانه دارم خیلی وقت هست تقاضادادم باتشکر مرتضی عیدی پور

  2. سلام.من باید چکارکنم که سفرهایی که مرسوله هستند. برام ارسال نشه اکثردرخواستهایی که برام میاد مرسوله است.مخصوصا وقتیکه تعداد درخاستها بعلت کمبود مسافرکم میشه من ماشین دارم اصلا موتورندارم.لطفا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا