اخبار اسنپ

بازگشت طرح ترافیک تهران از ۱۴ فروردین

 طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا از روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین در تهران اجرا خواهد شد.

بنا بر اعلام سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران، طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد) به روال قبل از روز ۱۴ فروردین از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸ در پایتخت اجرا می‌شود.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و ۱۷ شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی (ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و چمران محدود می‌شود.

این امکان برای ساکنان محدوده طرح ترافیک وجود دارد که فقط یک‌بار در طول روز خروج رایگان تا قبل از ساعت ۹ صبح و یک‌بار ورود رایگان به محدوده بعد از ساعت ۱۶ داشته باشند.

کاربران راننده اسنپ می‌توانند برای تهیه طرح ترافیک تهران از طریق اسنپ‌کارپِی در اپلیکیشن راننده اقدام کنند.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (2 دیدگاه)

  1. سلام خدا قوت منیک راننده اسنپ با ۵۷ سال سن در سرما وگرما ۵۰ درجه در خیابانهای پر از دست انداز که امروز ماشین جلوبندیش درست میکنم ۷ میلیون خرجش میشه یکسال بنزین خبری نیستش تاز ما انتظار نداریم رایگان وارد طرح اصلی شویم ولی خواهش میکنم مگر ما چقدر کار میکنیم هر روز طرح زوج و فرد جریمه بشیم بخدا سخته باید اجاره خانه و قسط و دیگر خرج ها بدهیم یک فکری بحال ما بکنید متشکرم

  2. اینجانب کاربر راننده علی اکبر نقدی درخواست دارم که در صورت ورود به طرح ترافیک سیستم به صورت آنلاین از حساب من کم کرده ومشمول جریمه طرح ترافیک نشوم متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا