اخبار اسنپ

سوپرتخفیف‌های باشگاه رانندگان

تسهیلات پرطرفدار با تخفیف‌هایی استثنایی

لویالتی

سوپرتخفیف‌های باشگاه رانندگان اسنپ هر ماه یکی از ضروری‌ترین تسهیلات و رفاهیات رانندگان را با تخفیف‌هایی بیشتر از همیشه، به مدت محدود، ویژه کاربران راننده در سراسر کشور ارائه می‌کند.

باشگاه رانندگان به صورت دوره‌ای علاوه‌بر تخفیف‌ها و تسهیلات رایج خودرویی، درمانی، رفاهی و آموزشی خود در شهرهای مختلف ایران، یکی از این خدمات را با تخفیف‌هایی استثنایی و فوق‌العاده در مراکز مختلف ارائه می‌کند.

مهلت استفاده از این تسهیلات اغلب محدود است و کاربران راننده می‌توانند در این فرصت خدمات موردنیاز خود و خانواده محترمشان را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت دریافت کنند.

برای استفاده از این تسهیلات بهتر است همیشه حواستان به سوپرتخفیف‌های باشگاه رانندگان باشد تا این تخفیف‌های استثنایی را از دست ندهید.

کاربران راننده عزیز می‌توانند با وارد شدن به صفحه سوپرتخفیف‌ها، مراکز ارائه خدمات در شهر خود را پیدا کرده و با مراجعه به این مراکز از سوپرتخفیف‌ها استفاده کنند.

سوپرتخفیف‌های باشگاه رانندگان از ۳۰ خرداد تا ۳ تیر به خدمات تعمیرگاهی و لوازم‌یدکی خودرو اختصاص دارد. همچنین تسهیلات رفاهی و تفریحی مختلفی مانند استخر، سینما، شهربازی و… با تخفیف‌های تکرارنشدنی از ۸ تیر ماه در دسترس کاربران راننده در سراسر کشور است.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا