اخبار اسنپ

لنت و واشر تا قطعات یدکی با تخفیف‌ ویژه و امکان خرید اقساطی از اسنپ‌شاپ

برد برد

اسنپ‌شاپ با تخفیف‌های متنوع لوازم خودرویی به ارائه خدمات کاربران راننده اسنپ می‌پردازد. با شروع همکاری باشگاه رانندگان و اسنپ‌شاپ، کاربران راننده سراسر کشور می‌توانند که از تخفیف‌های ویژه این مجموعه استفاده کرده و بسیاری از محصولات را اقساطی خریداری کنند.

با خرید از اسنپ‌شاپ لوازم‌یدکی، تزئینات و لوازم‌جانبی، روغن‌موتور، انواع قطعات خودروهای سایپا و ایران‌خودرو و دیگر لوازم کاربردی خودرو خود را با تخفیف‌های ویژه و امکان پرداخت اقساطی تهیه کرده و رایگان در منزل خود تحویل بگیرید.

کاربران راننده تهرانی نیز این امکان را دارند که خریدهای خود را به‌وسیله پیک اکسپرس، در سریع‌ترین حالت و بدون پرداخت هزینه دریافت کنند.

برای استفاده از این تسهیلات کافی است وارد وب‌سایت شوید و از تخفیف‌های شگفت‌انگیز اسنپ‌شاپ استفاده کنید. این تسهیلات با تنوع بسیار و قیمتی مناسب برای رفع نیازهای کاربران راننده اسنپ و کاهش هزینه‌های خودرویی ایجاد شده است.

در «شاپ‌پارتی» اسنپ‌شاپ، هر ۲۴ ساعت محصولات کاربردی خودرو با تخفیف‌های شگفت‌انگیزی موجود می‌شود. روزانه به این بخش سر بزنید و پیشنهادهای روز اسنپ‌شاپ را از دست ندهید.

پرتخفیف‌ترین پیشنهادهای اسنپ‌شاپ در اینستاگرام باشگاه رانندگان نیز اطلاع‌رسانی می‌شوند، پس برای آگاهی از جدیدترین پیشنهادهای اسنپ‌شاپ روزانه به صفحه اینستاگرام باشگاه رانندگان سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا