اخبار اسنپ

فروش ویژه شب عید اسنپ‌کارفیکس

جشنواره فروش ویژه پایان سال اسنپ‌کارفیکس با تخفیف‌های استثنایی آغاز شده و تا ۱۲ اسفند ادامه دارد.

اسنپ‌کارفیکس بازار آنلاین قطعات و خدمات خودرویی است که شما کاربران راننده عزیز می‌توانید تمام نیازهای خودرویی خود را با بهترین قیمت خریداری کنید. برای استفاده از خدمات «اسنپ کارفیکس» کافی است وارد وبسایت شده و استان محل فعالیت خود را انتخاب کنید. همچنین از طریق اپلیکیشن رانندگان اسنپ و استفاده از گزینه «اسنپ‌کارفیکس» نیز می‌توانید به خدمات این بخش دسترسی داشته باشید.

در جشنواره فروش ویژه شب عید اسنپ‌کارفیکس می‌توانید قطعات و خدمات خودرویی مورد نیاز خود را با تخفیف‌هایی تا ۵۰ درصد برای روغن‌موتور، ۸۰ درصد برای خدمات کارواش، ۵۵ درصد برای لنت خودرو، تخفیف ویژه خرید لاستیک و باتری ویژه پایان سال اسنپ‌کارفیکس تهیه کنید.

تسهیلات اسنپ‌کارفیکس تنوع گسترده‌ای دارد و به هدف سهولت استفاده از خدمات و کاهش هزینه‌های خودرویی ایجاد شده است.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (2 دیدگاه)

  1. درود و ارزوی سلامتی، اقلامشون خیلی کم و محدوده ، لوازم یدکی ماشین غیر از چند قلم مثل شمع و لنت و باطری موجود ندارن ،مثلا لنت ترمزهاشون تنوع نداره ، لاستیک که من اصلا ندیدیدم داشته باشن، وسایل جانبی ماشین مثل روکش و زیر پایی و دور فرمون … نیست ، تنها یه روغن موتور میتونم ازشون خرید کنم ،اونم تنوع نداره ، ما راننده های اسنپ یا این هزینه استهلاک توقع پشتیبانی تخفیف بیشتری داریم ازتون ، سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا