اخبار اسنپ

فروش ویژه دوچرخه در اسنپ‌کارفیکس!

شرایط ویژه خرید انواع دوچرخه‌های برند «پورت‌لاین» همراه ارسال رایگان در اسنپ‌کارفیکس فراهم شده است.

باشگاه رانندگان اسنپ به‌طور منظم به ارائه تسهیلات و خدمات خودرویی، درمانی، تفریحی و رفاهی ویژه برای کاربران راننده اسنپ در سراسر کشور و خانواده‌های آنها می‌پردازد.

در همین راستا و به‌منظور رفاه بیشتر خانواده‌های کاربران راننده، شرایط ویژه‌ای را برای خرید انواع دوچرخه در آستانه سال نو در سایت اسنپ‌کارفیکس ارائه کرده است.

اسنپ‌کارفیکس در همکاری جدید خود با باشگاه رانندگان، امکان خرید انواع دوچرخه‌های برند پورت‌لاین را برای کاربران راننده اسنپ در سراسر کشور فراهم کرده است. دوچرخه‌ها برای گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در سایزهای ۱۲ تا ۲۶ و رنگ‌بندی‌های مختلف ارائه می‌شوند.

کاربران راننده اسنپ در سراسر کشور می‌توانند از این طرح اسنپ‌کارفیکس استفاده کرده و رایگان و بدون پرداخت هزینه ارسال آن را در منزل تحویل بگیرند.

اسنپ‌کارفیکس بازار آنلاین قطعات و خدمات خودرویی است که کاربران راننده عزیز می‌توانند تمام نیازهای خودرویی خود را با بهترین قیمت خریداری کنند.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (%s دیدگاه)

  1. سلام لطفا هر کسی که پیشنها همکاری رو میده به رانندگان معرفی نکنید من رفتم کارواش یه آب کف زده یه آب گرفته به ماشین میگه تموم میگم همراه با نظافت داخل میگه جاروم خراب یا از اسنپ شاپ کمک فنر گرفتم انداختم رو ماشین دو ماهم کار نداد پولی که در میاریم مگه دزدی که اینطوری ازمکن میگیرن کجا باید پیگیری کنیم که این بابا اینطکری جنس فروخته به ما

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا