اخبار اسنپ

معافیت کاربران راننده مبتلا به بیماری ام‌اس از پرداخت کمیسیون

برد برد

کاربران راننده اسنپ طیف متنوعی از تمام اقشار جامعه را تشکیل می‌دهند؛ موضوعی که همواره ما در اسنپ به آن افتخار می‌کنیم. افراد دارای بیماری‌های خاص نیز بخشی از ناوگان بزرگ اسنپ را تشکیل می‌دهد و تلاش ما در باشگاه رانندگان اسنپ، حمایت از این کاربران راننده عزیز با توجه به شرایط خاص آنها است.

به همین منظور و در راستای مسئولیت اجتماعی اسنپ، همه کاربران راننده مبتلا به بیماری ام‌اس از ۱۷ آبان ۱۴۰۲ تا پایان سال ۱۴۰۲ از پرداخت کمیسیون معاف می‌شوند.

نحوه اقدام برای معافیت از کمیسیون


در ادامه طرح‌های حمایتی اسنپ از اقشار خاص، افراد مبتلا به ام اس که کارت عضویت در انجمن ام اس ایران را دارند، می‌توانند پس از انجام ثبت‌نام آنلاین از طریق سامانه ثبت‌نام غیرحضوری اسنپ، شماره تلفن و کد ملی ثبت‌شده خود را به انجمن ام اس اطلاع دهند.

همچنین کاربران راننده‌ای که در حال حاضر عضو اسنپ هستند هم با ارائه مشخصات خود (نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و کد ملی ثبت‌شده) به انجمن، می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

کاربران راننده‌ای که قبلا در طرح معافیت از کمیسیون مبتلا به ام اس ثبت‌نام کرده‌اند، به طور خودکار معافیت برایشان تمدید می‌شود.

انجمن ام اس ایران، به‌‌صورت دوره‌ای، فهرستی از اعضای خود را که عضو ناوگان اسنپ هستند، در اختیار اسنپ قرار می‌دهد تا شرکت آنها را از پرداخت کمیسیون معاف کند.

ارتقای سطح و کیفیت زندگی افراد مبتلا به بیماری‌های خاص، وظیفه همگی ما است. به امید روزی که دنیایی روشن و سرشار از سلامتی را به همه این عزیزان هدیه کنیم.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (5 دیدگاه)

  1. سلام من بیمار هموفیلی هستم میخوام منم در این زمینه قرار دهید ممنون

  2. من یک ماهه تو اپلیکشن بله ازماشین عکس گرفتم وفرستا و تا برچسب بدن بزنم بغل ماشین الان نوشته که قبول شده ولی کی بدن خدامیدونه هرمسافرمیخ.اد سوار بشه اول نگاه می‌کنه برچسب اسنپ هست رو ماشین کمیسیونم قرار شد ده درصد بشه لطفاً پیگیری کنید

  3. اینجانب احسان ترکمانی با کد ملی0410494496از خرداد 93مبتلا به ام اس پیشرونده هستم تقضا دارم به درخواست حذف کمسیون اسنپ بنده توجه شود

  4. سلام خسته نباشید
    من یکم معلولیت دارم و با اسنپ باکس کار میکنم و کارت بهزیستی هم دارم نمیشه از پرداخت کمسیون اسنپ معاف بشم؟چون رفتم دفتر اسنپ گفتن باید ماشین داشته باشی تا معاف بشی
    نمیشه این طرح برای اسنپ باکس هم بزارید؟؟؟؟؟
    باتشکر

  5. سلام من بیمار ام اس هستم و انجمن ام اس در شیراز باید برم یا انجمن ام اس ایران کجا شیراز هست که برم لطفا پیگیری کنید و اطلاع رسانی تا که بتوانیم انجام بدیم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا