اخبار اسنپ

سهمیه بنزین کاربران راننده اسنپ قطع شد

لویالتی

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از قطع سهمیه بنزین اسنپ و تپسی خبر داد.

بنا بر اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و طبق مصوبه‌های جدید سال ۱۴۰۳، سهمیه بنزین به تاکسی‌های اینترنتی اسنپ و تپسی اختصاص داده نمی‌شود؛ بنابراین کاربران راننده ازاین‌پس سهمیه سوخت دریافت نخواهند کرد.

پیش‌تر محمد خلج، مدیرعامل گروه اسنپ، در ویژه‌برنامه نوروزی باشگاه رانندگان در پاسخ به ابهامات و نگرانی‌های کاربران راننده در مورد عدم تخصیص سهمیه بنزین اسنپ، گفت: «شرکت اسنپ در دریافت و توزیع بنزین به کاربران راننده نقشی ندارد.»

لازم به ذکر است که سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی سال گذشته نیز واریز نشد و پیگیری‌های متعدد این شرکت‌ها و نامه مشترک اسنپ و تپسی به وزارت نفت نیز بی‌نتیجه ماند.

 براین‌اساس تاکسی‌های اینترنتی ازاین‌پس تنها متکی به سهمیه سوخت شخصی خود خواهند بود. سهمیه سوخت خودروهای بنزینی ماهانه ۶۰ لیتر و خودروهای دوگانه‌سوز ماهانه ۳۰ لیتر است. سهمیه بنزین ۳۰۰۰ تومانی کارت‌های سوخت نیز ماهانه ۱۰۰ لیتر است؛ بنابراین می‌توان گفت که خودروهای فعال در تاکسی‌های اینترنتی که بیشتر دوگانه‌سوز هستند، ماهانه ۱۳۰ لیتر سهمیه بنزین خواهند داشت.

طی ماه‌های گذشته شاهد ایجاد محدودیت‌های جدی‌تر در زمینه توزیع سوخت بوده‌ایم، به‌طوری که از روزهای پایانی فروردین امسال عرضه بنزین تنها با کارت سوخت شخصی صورت می‌گیرد و خودروهایی که فاقد کارت سوخت شخصی هستند، امکان سوخت‌گیری نخواهند داشت. به همین علت برای جلوگیری از بروز مشکل در فرایند سوخت‌گیری، کاربران راننده‌ای که کارت سوخت خودروی خود را دریافت نکرده‌اند بهتر است زودتر اقدام به دریافت کارت سوخت کنند.

ممنوعیت صدور کارت سوخت وسایل نقلیه فاقد بیمه

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۵۵۲ دیدگاه)

  1. با سلام من که سفر رانرفتم بدلیل نداشتن گزینه لغو حالا باید ۷۰تومان هم کمیسون بدم تا فعال بشود لطفا با ان شخصی که این سرویس راگرفته بپرسید آیا من سفر شما را انجان دادم‌ یا ندادم بعد کمیسون بخواهید

    1. سلام دوست عزیز، می توانید درخواست خود را در قسمت پشتیبانی داخل اپلیکیشن بخش مالی، ثبت کنید تا مورد بررسی قرار گیرد.

  2. با سلام هزینه کرایه ها رو بیشتر کنید من نمی‌فهمم یه تایمی از شبانه روز انقددددر کرایه پایینه که حد نداره شب و روز نداره که بنزین داریم‌میزنیم هزینه ماشین مگه در طول شبانه روز کم‌میشه که کرایه توی یه ساعاتی انقدر پایینه… لطفا تجدیدنظر کنید توی این مورد

  3. واقعن این چه وضعیه اول که میخوای مسافربگیری یه مبلغ میزنه بعداینکه مسافرسوارمیشه یه مبلغ کمترمیزنه ای

    1. سلام دوست عزیز، گاها مسافر کد تخفیف دارد، یا از طرف شرکت درصدی تخفیف روی کرایه برای مسافر لحاظ می شود، شما بابت سفری که انجام می دهید باید مبلغی کمیسیون پرداخت کنید، با توجه به درصد تخفیفی که برای مسافر لحاظ شده است به همان اندازه از شما کمیسیون کمتر برداشت می شود.

  4. سلام ولله هروقت دیدم کرایه خوبه کترمیکنم واگردیدم کمه میرم خونه فیلم جومونگ نگاه میکنم

  5. سلام بنده برای بار دهم هست که مشتری ها لغو سفر می‌کنند حساب من منفی میخوره هرچی به پشتیبانی توضیح میدم کاری از دستشون برنمیاد وصل می‌کنند به تلفن گویا و قطع میشه الان باید چیکار کنم این همه ضرر و که مشتری لغو میکنه منفی میخورم باید پول بزنم به حساب اسنپ ‌.

    1. سلام دوست عزیز، جهت پیگیری این موارد باید حتما در قسمت پشتیبانی داخل اپلیکیشن تیکت ثبت کنید تا مورد بررسی قرار گیرد.

  6. سلام.کرایه ها خیلی پایین و بی عدالتی هست.خیلی هزینه های ماشین بالا هست.خواهشان به راننده احترام بزارید

  7. با سلام و خسته نباشید
    خداییش اکثر مواقع این قدر کرایه پایین هستش که برا ما صرف نداره که این همه راه و بریم و همین جور خالی میریم و برمیگردیم ،، لطفاً با این همه گرونی قطعات و اصعلاک فکری به حال کرایه ها بکنید ،، ممنون 🙏

  8. کرایه خیلی خیلی پایین است.. پورسانت بالا و بالاتر…..
    بنزین خبری نیست… خواهشمندم کمی به فکر راننده‌ها ی اسنپ باشید.. خیلی زحمت می کشند…

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا