اخبار اسنپویدیو اسنپ

با باشگاه رانندگان اسنپ بیشتر آشنا شوید

از روزی که باشگاه رانندگان اسنپ آغاز به فعالیت کرد، زمان زیادی نمی‌گذرد اما در همین مدت کوتاه، دستاوردهای بزرگی حاصل شده است. هدف بزرگی که باشگاه رانندگان اسنپ از ابتدا حول آن ایجاد شد، کاهش هزینه‌های اصلی کاربران راننده و ارائه خدمات رفاهی و درمانی به این عزیزان و خانواده‌های محترم‌شان بود.

در ادامه نگاه دقیق‌تری به باشگاه رانندگان اسنپ خواهیم داشت.

دور جدید فعالیت‌های باشگاه

دور جدید فعالیت‌های باشگاه رانندگان اسنپ از ابتدای سال ۱۳۹۸ شروع شده و اکنون ۶ ماه از آغاز آن گذشته است. تخفیف‌ها، تسهیلات و خدمات رفاهی، درمانی و طرح‌های تشویقی در ۶ ماه گذشته از سوی باشگاه رانندگان اسنپ به کاربران راننده اختصاص داده شده است.

هدف باشگاه رانندگان اسنپ چیست؟

باشگاه رانندگان اسنپ راه‌اندازی شده تا هزینه‌های اصلی زندگی کاربران راننده را کاهش دهد. همچنین، این باشگاه تلاش می‌کند نیازهای اساسی کاربران را شناسایی و در جهت تامین آن اقدام کند. خدمات ارائه شده از سوی باشگاه در 2 دسته‌ی کلی هستند. خدمات مرتبط با خودرو و خدمات غیرخودرویی که شامل تسهیلات رفاهی و درمانی هستند.

خدمات باشگاه رانندگان در 2 دسته‌ی کلی ارائه می‌شود: خدمات مرتبط با خودرو و خدمات غیرخودرویی

باشگاه رانندگان اسنپ به صورت پیوسته ویدیوهای آموزشی را برای کاربران راننده تولید می‌کند. همچنین پادکست هفتگی رادیو اسنپ هم به صورت اختصاصی برای این عزیزان تولید می‌شود.

چطور باید به باشگاه رانندگان سر زد؟

وبلاگ رسمی باشگاه رانندگان اسنپ، معتبرترین منبع اطلاع‌رسانی خدمات و تسهیلات این باشگاه است. اطلاعات مورد نیاز کاربران، تخفیف‌های خدمات خودرویی، تسهیلات رفاهی و درمانی در این وب‌سایت اطلاع‌رسانی می‌شوند.

علاوه بر وب‌سایت، باشگاه رانندگان در شبکه‌های اجتماعی مطرح و محبوب هم حضور فعال دارد. کاربران راننده با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های اطلاع‌رسانی باشگاه رانندگان اسنپ می‌توانند از آخرین طرح‌ها، تخفیف‌ها و تسهیلات باخبر شوند.

برای آشنایی بیشتر با باشگاه رانندگان اسنپ، توصیه می‌کنیم این ویدیو را تماشا کنید.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (3 دیدگاه)

  1. ضمن سلام وخسته نباشی لطفا سفرهای استانی رابرای من فعال کنید مثل کرمانشاه همدان ساوه ورامین

  2. سلام وقت بخیر ……من شش ماه پیش ثبت نام سی ان جی کردم پول واریز کردم نوبت دادند برج هشت کارگاه نقابی کرج مراجعه کردم گفتند مغزن نفرستادند فرمود خودم باهاتون تماس می گیرم متاسفانه دوماه شد تماس نگرفتند دوباره مراجعه کردم گفتند شرکت مطالبات مارا پرداخت نکرده منتظر بمونید …..رفتم به سایت دیدم نوشته منتظر عودت وجه ازسمت کارگاه باشید …؟…من شش ماه پیش پول ریختم که ماشین گازسوز شود الان پول بدرد من نمیخورد من احتیاج به گاز دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا