اخبار اسنپاخبار اسنپ‌باکس

تغییر ساعت کار دفتر اسنپ در کاشان

ساعت کار دفتر خدمات کاربران راننده و موتورسوار اسنپ در کاشان از سه شنبه ۱۰ مرداد تغییر خواهد کرد. بر اساس این تغییرات فعالیت حضوری این دفتر در کاشان از ۱۰ مرداد در روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ خواهد بود.

دفتر خدمات کاربران اسنپ شنبه‌ها و دوشنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ به صورت حضوری به ارائه خدماتی از قبیل پیگیری ثبت‌نام کاربران راننده جدید، راهنمایی برطرف کردن مشکلات، دریافت جوایز و درخواست تجهیزات مورد نیاز می‌پردازد.

این دفتر در کاشان، بلوار بوستان، روبه‌روی مسجد حضرت ابوالفضل، کوی شبنم ۱۱، اولین فرعی سمت چپ، طبقه دوم، املاک کادیلاک واقع است و کاربران راننده و موتورسوار اسنپ می‌توانند با مراجعه حضوری به دفتر کاربران اسنپ در کاشان نیازمندی‌های خود را مطرح کنند.

لازم به یادآوری است که مراجعه حضوری به دفاتر اسنپ در سراسر کشور فقط منحصر به درخواست‌هایی است که امکان طرح آنلاین آنها ممکن نباشد. کاربران راننده اسنپ برای استفاده از خدمات پشتیبانی علاوه بر تماس با مرکز تماس می‌توانند از خدمات پشتیبانی داخل اپلیکیشن رانندگان استفاده کنند. همچنین خدماتی مانند تغییر تصویر پروفایل یا تغییر کاربری بین سرویس‌های اسنپ از جمله خدماتی است که در «خدمات غیرحضوری» به شما کاربران راننده ارائه می‌شود.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (6 دیدگاه)

  1. آدرس دفتر اسنپ درکاشان کجاست ظاهرا این آدرس عوض شده…متاسفانه شماره تماسی هم دراینترنت پیدانکردم

  2. من از اسنپ راضی نیستم
    چون پاداش طرح انجام شده را بهم ندادند

    شماره تماس و آدرس اسنپ کاشان هم بلد نیستم

  3. از اون طرف قیمتها رو بردین بالا بعد تخفیف زدین.لطفا با قشر ضعیف بازی نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا