اخبار اسنپ

برندگان هفته دوم «یک سفر برد-برد» اعلام شد

لویالتی

برندگان هفته دوم مسابقه برد-برد اعلام شد. این هفته ۱۰۰۰ کاربر راننده، برنده تخفیف ۵۰ درصدی کمیسیون سفر شدند. همچنین قرعه‌کشی ۵۰۰ پکیج اعضای جدید ناوگان اسنپ نیز انجام شد.

مسابقه بزرگ باشگاه رانندگان اسنپ پس از یک وقفه کوتاه، از ۱۹ خرداد آغاز شده و تا ۸ تیر ادامه دارد. در برد-برد هر هفته کاربران راننده با انجام سفرهای اسنپی بیشتر، شانس خود را در قرعه‌کشی جوایز ویژه افزایش می‌دهند.

در این مسابقه، هر هفته هزار کاربر راننده برنده تخفیف ۵۰٪ کمیسیون سفر (به مدت یک ماه) می‌شوند. جایزه بزرگ برد-برد هم یک دستگاه خودروی شاهین است که در پایان مسابقه به قید قرعه، به یک کاربر راننده اهدا خواهد شد.

کاربران راننده‌ای که عضو ناوگان اسنپ نیستند نیز پس از ثبت‌نام و عضویت در ناوگان اسنپ می‌توانند هر هفته برنده پکیج ویژه اعضای جدید شوند. پکیج ویژه اعضای جدید شامل پرداخت خلافی رایگان به ارزش ۵۰۰ هزار تومان و ۵۰٪ تخفیف خرید بیمه شخص ثالث (تا سقف ۲ میلیون تومان) است.

برای اینکه شما یکی از برندگان جوایز «یک سفر برد-برد» باشید کافی است وارد لینک زیر شوید و با زدن روی «شرکت در مسابقه «برد-برد»، کد ملی و شماره اسنپی خود را وارد کرده و ثبت‌نام کنید.

قرعه‌کشی‌ نهایی «یک سفر برد-برد» به‌صورت زنده در اینستاگرام و آپارات باشگاه رانندگان برگزار می‌شود. برای دنبال‌کردن زمان دقیق قرعه‌کشی‌ خودروی شاهین و قرارگرفتن در جریان خبرهای داغ مسابقه «برد–برد»، صفحه اینستاگرام باشگاه رانندگان را دنبال کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۴۰۷ دیدگاه)

  1. پس کی اعلام میکنین برنده خودرو شاهین. و مگه قرار نبود ۸ ام قرعه کشی بشه.. خواهشا هر کی میدونه راهنمایی کنه

  2. سلام چراهرکاری میکنم نمیتونم نتیجه بردبرد را ببینم موقع ثبت نام فقط شماره میخوادمیگه ثبت شدآیاهمین کافیه؟

  3. سلام ای کاش به جای این جایزه ها که فقط شامل ۱درصد از راننده ها میشه مبلغ این جایزه ها را بین تمام راننده ها تقسیم کنید تا راننده انگیزه بگیره برای کار کردن کرایه ها همین جور پایین هست ترافیک هم بیداد میکنه و بعضی از مسافرها هم که اعصاب راننده را به هم میریزندکه دیگه انگیزه کاری نمیمونه

  4. سلام به همه؛به دلم افتاده من برنده شاهین میشم ؛البته با دعای خیر شما عزیران ؛خداشاهده خیلی گرفتارم ؛ایشالا آخر وقتِ ۸ تیر میام اینجا و شیرینی شاهین رو میدم بهتون

  5. با سلام خدمت دست اندرکاران اسنپ. ممنون از شما بابت خدماتی که به رانندگان و مسافرین میدین. ولی کرایه ها خیلی کمه و راننده با این درآمد کم و مخارج بالای زندگی به ماشینش خرج کنه یا خانواده. لطفا مبلغ کرایه ها را افزایش بدین و حق کمیسیون هم کمتر کنین تا راننده های عزیزی که واقعا به این کار احتیاج دارن پیش زن و بچه هاشون شرمنده نشن.

  6. سلام به همه عزیزان چه کاربران چه کارمندان اسنپ. خواهش میکنیم کمی کرایه را بیشتر کنید واقعا به خرج ماشین وپول بنزین هم با این تورم جواب نمیده. فقط رو سیستم گذاشتید که بر حسب تقاضا وترافیک کرایه تغییر میکنه استهلاک خودرو وبنزین وسرمایه چی میشه. ممنونم

  7. لطفاً کرایه ها رو افزایش دهید والا هزینه نگهداری ماشین خیلی زیاد شده کرایه مسافر هم باید به تعداد مسافر باشه
    من تو مازندران کار میکنم خواهشن به مسافر آموزش بدید که ما موظف نیستیم تو کوچه های خاکی بیایم مگه أفروید اخه

  8. سلام ضمن خسته نباشید
    بنده خودم از گرما متنفرم حتی زمان استراحت در روزهای گرم کولر ماشینم رو، روشن میزارم.
    این فهم و درک مسافر باید باشه که ۲۰ ثانیه وقتشو برای ثبت نظر نمیزاره.
    متاسفانه فرهنگ سازی نشده و در این زمینه بسیار ضعف داریم ????????????

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا