اخبار اسنپ

پایان «برد-برد» با قرعه‌کشی خودروی شاهین

برنده یک دستگاه خودروی شاهین اعلام شد

لویالتی

مسابقه بزرگ «یک سفر برد–برد» که از ۱۹ خرداد آغاز شد، روز چهارشنبه ‍۱۳ تیر ماه، با اعلام برنده خودروی شاهین در پخش زنده قرعه‌کشی باشگاه رانندگان، به پایان رسید.

ویژه‌برنامه نهایی مسابقه برد-برد ۱۳ تیر ماه برگزار شد. در ویژه‌برنامه پایانی مسابقه، قرعه‌کشی یک دستگاه خودروی شاهین انجام شد که در آن «الله‌ورد عباسی» از تبریز برنده خوش‌شانس و پرتلاش جایزه نهایی برد-برد اعلام شد. از میان حاضران در برنامه پخش زنده نیز ۵ نفر از کاربران راننده به قید قرعه هریک برنده ۲ میلیون تومان وجه نقد شدند.

در طول یک ماه مسابقه بزرگ برد–برد، ۴ هزار نفر برنده تخفیف ۵۰٪ کمیسیون سفر به مدت یک ماه و همچنین ۲ هزار کاربر راننده که به تازگی عضو ناوگان شده‌اند برنده ۵۰۰ هزار تومان اعتبار پرداخت خلافی از اسنپ‌کارپی و تخفیف ۵۰٪ خرید بیمه شخص ثالث (تا ۲ میلیون تومان) شدند.

همچنین در این ویژه‌برنامه علاوه بر انجام قرعه‌کشی، محمد خلج، مدیرعامل اسنپ به ارائه آمار و ارقام‌هایی پیرامون تسهیلات باشگاه رانندگان برای کاربران راننده در سراسر کشور پرداخت.

خلج با اشاره به افزایش ارزش طرح‌های تشویقی، رقم آن را در سال گذشته یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان اعلام کرد و گفت: «باشگاه رانندگان درجهت کاهش هزینه‌های زندگی رانندگان قدم بزرگی برداشت و ۷۰۰ هزار کاربر راننده در سال گذشته توانستند از خدمات مختلف خودرویی، درمانی، رفاهی و آموزشی استفاده کنند.»

این ویژه‌برنامه روز چهارشنبه از کانال آپارات باشگاه رانندگان اسنپ پخش شد. کاربران راننده می‌توانند برای مشاهده این برنامه به آپارات و اینستاگرام باشگاه رانندگان مراجعه کنند.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲۸ دیدگاه)

  1. درست نیست منی که ۴تا بچه کوچک دارم ۳ساله دارم درآمد میدم اسنپ یک قدم برای من راننده وانت برنداشتیم من که زندگیم ماشینو سیل ۲۶ اردیبهشت سیل مشهد سپاه ۶۹ بر کسی جواب منو ندادخدا بزرگه و درستش میکنه هروز زنگ دم کسی جواب منو نداد من که امیدم به خداست نه بنده خدا

  2. با سلام، ممنون از همکاری و همراهی همکاران محترم برای حمایت از رانندگان، لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آن اطلاع رسانی کنید با تشکر

  3. سلام من نیاز مالی دارم که در این زمینه به این ترتیب که برای شما ارسال می شود

  4. من ماشینم خیلی وقت خراب نمیتونم کار کنم به این وام احتیاج دارم باید چطوری ثبت نام کنم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا