اخبار اسنپ

«یک سفر برد-برد» با خودروی شاهین برگشت!

مسابقه بزرگ «یک سفر برد-برد» با یک خودروی شاهین بازگشت. یک دستگاه خودروی شاهین و کسر 50 درصد کمیسیون سفر برای 3 هزار کاربر راننده، در انتظار شماست تا با سفرهای همیشگی اسنپی برنده «برد-برد» اسنپ باشید.

مسابقه بزرگ باشگاه رانندگان اسنپ دوباره پس از یک وقفه کوتاه، از ۱۹ خرداد آغاز شده و تا ۸ تیر ادامه دارد. در مسابقه برد-برد هر هفته کاربران راننده با انجام سفرهای اسنپی بیشتر شانس خود را در قرعه‌کشی جوایز ویژه افزایش می‌دهند.

در این مسابقه، هر هفته هزار کاربر راننده برنده تخفیف ۵۰٪ کمیسیون سفر (به مدت یک ماه) شده و در قرعه‌کشی پایانی برد-برد یک دستگاه خودروی شاهین به قید قرعه به یک کاربر راننده عزیز اهدا خواهد شد. همچنین کاربران راننده‌ای که عضو ناوگان اسنپ نیستند نیز پس از ثبت‌نام و عضویت در ناوگان اسنپ می‌توانند هر هفته برنده پکیج ویژه اعضای جدید که شامل پرداخت خلافی رایگان به ارزش 500 هزار تومان و ۵۰٪ تخفیف خرید بیمه شخص ثالث (تا سقف ۲ میلیون تومان) است، شوند.

برای اینکه شما یکی از برندگان جوایز «یک سفر برد-برد» باشید کافی است وارد لینک زیر شوید و با زدن روی «شرکت در مسابقه برد-برد» کد ملی و شماره اسنپی خود را وارد کرده و ثبت‌نام کنید.

زمان، نحوه قرعه‌کشی «شاهین» و اعلام برندگان

اسامی برندگان قرعه‌کشی‌های هفتگی، یکشنبه هر هفته، در سایت باشگاه رانندگان اسنپ اطلاع‌رسانی خواهد شد. همچنین قرعه‌کشی یک دستگاه خودروی شاهین نیز پس از پایان مسابقه، در کانال آپارات و اینستاگرام باشگاه رانندگان به صورت زنده پخش می‌شود. برای دنبال‌کردن زمان دقیق قرعه‌کشی‌های هفتگی و قرارگرفتن در جریان خبرهای داغ مسابقه «برد–برد»، صفحه اینستاگرام باشگاه رانندگان را دنبال کنید.

اگر هنوز عضو ناوگان اسنپ نیستید و می‌خواهید یکی از برنده‌های پکیج‌ ویژه اعضای جدید، برنده کسر ۵۰ درصدی کمیسیون سفر و خودروی شاهین شوید، همین حالا ثبت‌نام کنید:

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (4 دیدگاه)

  1. واقعا متوجه نشدم فرمودید که با ضربه زدن روی دانلود برندگان د برد می‌توانید اسامی برنده‌ها را ببینید ولی متاسفانه بنده زار بار روش ضربه زدم و حتی دستمو روش نگه داشتم ولی هیچ اتفاقی نمی‌افته میشه درست بفرمایید چطور میشه دانلود کرد اسامی برندگان رو

    1. سلام مجتبی جان
      فایل برندگان باید دانلود شه، برای همین ممکنه زمان‌بر باشه، لطفا بعد از زدن روی لیست برندگان، کمی صبوری کنید تا اسامی برای شما نمایش داده شه.

  2. والا شاهینو ی دونه کمه حداقل چندتا میزاشتین اصلا برای خودتون کار میکنن باهاشون

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا