اخبار اسنپ

طرح زوج و فرد تا آخر هفته در تهران اجرا می‌شود

براساس تصمیم کمیته آلودگی هوای شهر تهران طرح زوج و فرد تردد خودروها تا روز چهارشنبه، ۱۵ آذر، در محدوده طرح کنترل آلودگی هوا اجرایی می‌شود.

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که با اجرایی شدن طرح زوج و فرد در شهر تهران، در این چهار روز و تا آخر هفته در محدوده طرح زوج و فرد تردد خودروها فقط بر اساس رقم آخر پلاک آنها خواهد بود.

بر این اساس روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه تنها خودروهایی می‌توانند وارد محدوده طرح شوند که رقم آخر پلاک آنها فرد بوده و روزهای دوشنبه و چهارشنبه تنها خودروهایی که پلاک آخر آنها زوج است می‌توانند داخل محدوده طرح تردد داشته باشند.

بنابر محدودیت‌های اعلام شده، مجوزهای روزانه طرح ترافیک توسط شهرداری تهران از روز یکشنبه ۱۲ آذر تا پایان روز چهارشنبه ۱۵ آذر‬ نیز صادر نمی‌شود.

اجرای این طرح از در منازل نیست و فقط در محدوده طرح زوج و فرد سابق و یا همان طرح کنترل آلودگی هوای کنونی اجرا خواهد شد.

موتورسواران هم باید در نظر داشته باشند که اگر وسیله آنان دودزاست با آنها نیز طبق قانون برخورد می‌شود و از تردد آنها جلوگیری خواهد شد.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (5 دیدگاه)

  1. فرهنگ استفاده از خودرو های مسافربری عمومی نهادینه بشه .متاسفانه ۹۰درصداز خودروها تک سرنشین هستند .مسئولین محترم جریمه های سنگین برای خودرو های تک سرنشین اعمال کنند.متاسفانه برخی از هموطنان حتی به قیمت بیمار شدن فرزندانشون حاضر نیستند جهت عظیمت به محل کار از خودرو شخصی استفاده نکنند.

  2. فرهنگ استفاده از خودرو های مسافربری عمومی نهادینه بشه .متاسفانه ۹۰درصداز خودروها تک سرنشین هستند .مسئولین محترم جریمه های سنگین برای خودرو های تک سرنشین اعمال کنند.متاسفانه برخی از هموطنان حتی به قیمت بیمار شدن فرزندانشون حاضر نیستند جهت عظیمت به محل کار از خودرو شخصی استفاده نکنند.

  3. چرا خودروهای دودزا را که ما هرروزه در سطح معابر میبینیم متوقف نمی‌کنند!!!
    پلیس محترم هم فقط کنار خیابان نشسته و فقط خودروهای پرسرعت رو رصد و جریمه می‌کنه جادارد در این وضعیت بیشتر در این ارتباط سختگیری کنند.

  4. من بسته‌ی یه ماهه طرح ترافیک می‌خرم. نمی‌دونم در چنین شرایطی می‌تونم وارد طرح بشم یا نه.

    1. اگرماشینهای که عمرخودشان را کردهاند را جمع کنند یا تعویص شوند خودش خیلی کمک هست به هوای پاک

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا