آموزش رانندگانآموزش رانندگان اسنپامکانات اپلیکیشن

استفاده از قابلیت «گفت‌وگوی متنی درون برنامه» چه مزایایی دارد؟

لویالتی

گاهی اوقات با یک هماهنگی ساده بسیاری از پیچیدگی‌های یک سفر کاسته می‌شود!

همیشه اطلاع از مدل، رنگ و پلاک خودرو برای مسافر و محل مبدا و نام مسافر برای کاربر راننده کافی نیست و این دو نیاز به هماهنگی‌های بیشتری با یکدیگر دارند.

در همین راستا اسنپ در ماه‌های گذشته قابلیتی را در هر دو اپلیکیشن راننده و مسافر ایجاد کرد، که امکان گفت‌وگوی رایگان متنی میان کاربر راننده و مسافر را فراهم می‌کند.

برای یادگیری نحوه کار با قابلیت «گفت‌وگوی متنی میان کاربر راننده و مسافر» به مقاله‌ی «امکان گفت‌وگوی رایگان متنی کاربر راننده با مسافر» در سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید.

ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید، که ایجاد این قابلیت چه کمکی در راستای کاهش پیچیدگی‌های سفر انجام می‌دهد، پس تا پایان مقاله همراه ما باشید!

۱. همیار ناشنوایان

مجموعه اسنپ از همان روزهای ابتدایی فعالیت، تمهیدات ویژه‌ای برای افراد دارای معلولیت در نظر گرفته است و آغوش خود را برای این دسته از عزیزان باز کرده است.

تا به امروز اسنپ پذیرای بیش از ۱۱ هزار راننده دارای معلولیت بوده است و این افراد تاکنون ۲۰ میلیون سفر اسنپی را با موفقیت به انجام رسانده‌اند.

در ادامه تسهیل فعالیت معلولین، قابلیت «گفت‌وگوی درون برنامه‌ای» این امکان را برای افراد ناشنوا فراهم کرده است، تا بدون نیاز به تماس تلفنی، با کاربر مسافر در ارتباط باشند.

لازم به ذکر است استفاده از این قابلیت برای همه کاربران راننده و مسافر رایگان است!

۲. صرفه‌جویی در هزینه

کاربران راننده فعال، روزانه ده‌ها سفر انجام می‌دهند. تصور کنید کاربر راننده برای انجام هر سفر، با مسافر تماس گرفته و با اون ۳۰ ثانیه مکالمه داشته باشد و این اتفاق هر روز رخ دهد.

در این صورت، کاربر راننده ماهانه مبلغی نزدیک به ۲۰۰ هزار تومان، بابت هزینه تلفن پرداخت خواهد کرد، با استفاده از قابلیت «گفت‌وگوی درون برنامه‌ای» دیگر نیازی به تماس تلفنی نیست و می‌توان این مبلغ را پس‌انداز کرد!

همچنین در مواردی که شارژ اعتباری کاربر راننده، به اتمام رسیده است، استفاده از قابلیت کارگشا خواهد بود.

۳. موارد خاص

در بعضی موارد خاص، شماره موبایل کاربر مسافر در دسترس نیست یا آنتن‌دهی خطوط تلفن دچار مشکل شده است. در این لحظات استفاده از «گفت‌وگوی درون برنامه‌ای» ارتباط میان کاربر راننده و مسافر را آسان می‌کند.

لازم به ذکر است، در صفحه گفت‌وگوی متنی مجموعه‌ای از عبارت‌های آماده قرار گرفته است تا کاربر راننده با کمترین اقدام، هماهنگی لازم را با مسافر پیدا کند، سپس با تمرکز کامل مشغول رانندگی شود.


برای همه شما عزیزان سلامتی و سفرهای پردرآمدی را آرزومندیم، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید

دانلود اپلیکیشن اسنپ رانندگان

همچنین برای یادگیری کار با قابلیت‌های مختلف اپلکیشن رانندگان، به صفحه آموزش رانندگان باشگاه مراجعه کنید

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱۴ دیدگاه)

  1. سلام وخسته نباشی به دست اندرکاران اسنپ.
    ماشین من الان دوهفته هست که جام کرده توی روغن سوزی افتاده بردم تعمییرگاه الان یکهفته هست که کارماشینم تموم شده دوربر۱۰میلیون خرجم شده.میخوام برم ماشینم تحویل بگیرم سه میلیون کم دارم.ازشرکت اسنپ خواهش میکنم اگه امکانش هست دراین امرمرایاری کنن وروزانه ازحساب کاربری ام برداشت کنن.باتشکر

  2. من باهیچکس برخورد بدی نداشتم نمیدونم چرانوشته به علت برخوردنامناسب
    فقط یک خانم تماس گرفتن کولرداری جوابش گفتم نه متاسفانه کولرم خراب شده لغو سفر کرد

  3. سلام خسته نباشید من حسابم مسدودشده تماس گرفتم گفتن پیامک کنین ۹۹۰راارسال کنم به ۱۰۰۰۵۵۰اینکارم کردم خبری نشد

  4. خیلی عالی من از وقتی که این نرم‌افزار اومده استفاده میکنم ولی شرکت یزحمت بکشه همه مسافرها برنامشو بروز نیست این نرم افزارو نداره ازشون بخوان برنامه اسنب مسافر و بروز کنن باتشکر از ایده‌ای خوبتون
    ????

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا