کاربران راننده باتجربه، همگی با اخلاق حرفهای و نحوه برخورد با مسافران آشنا هستند و بهتر از هر کسی میدانند که رانندگی یک رفتار اجتماعی است و رعایت رفتار حرفهای، تجربه خوشایندی برای مسافران ایجاد میکند. در این مطلب برخی نکات مهم که باعث میشود تعامل و ارتباط بهتری با مسافرانمان داشته باشیم را با هم مرور میکنیم.
اطمینان از درستی نام مسافر و مقصد سفر قبل از شروع حرکت
قبل از شروع حرکت با پرسیدن نام مسافر و مطمئن شدن از انتخاب صحیح مقصد روی نقشه، میتوانید از بروز بسیاری از مشکلات احتمالی پیشگیری کنید. گاهی اوقات تعداد بالای مسافران و خودروهای اسنپی باعث اشتباه مسافران میشود و لغو کردن سفر در این موارد وقتگیر است؛ پس خودتان قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد»، نام مسافر و مقصد سفر را از وی بپرسید و با اطمینان خاطر سفر را آغاز کنید.
پرهیز از مکالمات غیرضروری هنگام سفر
ارتباط روزانه و آشنایی با افراد جدید همانقدر که میتواند یک تجربه جالب و لذتبخش باشد، به همان اندازه هم چالشبرانگیز است. در برقراری ارتباط کلامی با مسافرتان محتاط باشید و در صورتی که مسافر تمایلی به صحبتکردن ندارد، به خواست او احترام بگذارید و از پرسیدن سؤالات شخصی و تلاش برای گفتوگو پرهیز کنید.
پرهیز از کارکردن با گوشی هنگام رانندگی
کارکردن و صحبت کردن با گوشی هنگام رانندگی، تمرکز و تسلط شما را کم میکند و باعث حواسپرتی میشود و خطر تصادف را بالا میبرد. علاوه بر این، صحبت با تلفن همراه هنگام رانندگی، خلاف مقررات رانندگی است و راننده خاطی مشمول جریمه میشود.سعی کنید هنگام رانندگی از صحبت با تلفن یا پیام دادن یا گشتوگذار در شبکههای اجتماعی جدا پرهیز کنید تا سلامت خود و همراهانتان به خطر نیفتد.
احترام به حریم شخصی مسافر
خوشآمدگویی و روی خوش در ابتدای ورود مسافر، نشاندهنده احترام و اهمیتی است که برای مسافرتان قائل هستید. اما مرز باریکی میان رفتار دوستانه و دخالت در امور شخصی دیگران وجود دارد. پرهیز از صمیمیت و سؤال نابجا در مورد زندگی شخصی باعث میشود که احترام شما و مسافرتان حفظ شود و مسافر احساس آرامش بیشتری داشته باشد.
احترام به مسافر در انتخاب نوع پرداخت ( نقدی/ آنلاین)
مسافران در انتخاب نحوه پرداخت هزینه سفر اسنپی آزاد هستند و میتوانند هزینه سفر را به صورت نقدی یا آنلاین پرداخت کنند. اجبار مسافر برای پرداخت هزینه به صورت نقدی یا کارتبهکارت خلاف قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ است.
اهمیت دادن به درخواستهای مسافر
شما در طول روز زمان زیادی را در ارتباط مستقیم با مسافرانتان میگذرانید و رضایت و آرامش آنها باعث خوشحالی خودتان هم میشود. اگر مسافرتان درخواستی دارد بهتر است به خواسته او احترام بگذارید. به طور مثال اگر مسافر مسیر خاصی را پیشنهاد میدهد یا تمایل دارد که صدا یا نوع موزیک تغییر داده شود یا میخواهد شیشهها را پایین بدهد، بهتر است مطابق خواسته او عمل کنید.
تماس با پشتیبانی در صورت بروز اختلاف با مسافر
در صورت بروز هرگونه مشکل در ارتباط با سفر، از برخورد مستقیم با مسافر پرهیز کرده و با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید تا در سریعترین زمان مسئله رسیدگی و حل شود.
رفتار مناسب خیلی خوب است برای دوطرف هم مسافر هم سفیر
رفتار مناسب خیلی خوب است برای دوطرف هم مسافر هم سفیر
با سلام .
لطفا در اپلیکیشن اسنپ به مسافران توضیح داده شود و تشویق شوند که با شارژ موجودی خود بصورت آنلاین مبلغ سفر پرداخت گردد و از واریز به کارت راننده استفاده نشود .
با سلام .
لطفا در اپلیکیشن اسنپ به مسافران توضیح داده شود و تشویق شوند که با شارژ موجودی خود بصورت آنلاین مبلغ سفر پرداخت گردد و از واریز به کارت راننده استفاده نشود .
یک تکنولوژی واردمملکت کردین ولی متاسفانه فرهنگش هنوزوارد نشده!!! شماکه اینقدر بلدین به راننده اطلاع رسانی کنین ای کاش یکم به مسافرها هم اطلاع رسانی میکردین که با راننده مثل گماشته برخورد نکنن متاسفانه بعضی مسافرها فکرمیکنن به خاطر اندک کرایه ای که قراره پرداخت کنن میتوانن هرجور دلشان میخواد با رآننده برخورد کنن خلاصه مطلب مسافرها هم باید به حقوق راننده آگاه باشند واین وظیفه شماست که به ایشان اطلاع رسانی کنین
سلام دقیقا منم با نظر شما دوست عزیز موافقم. منم مسافر داشتم با وانت اشتباه گرفته و ۲۰ دقیقه در مبداء و مقصد منو نگه داشته. گفتم چه خبره!؟ با کمال پر رویی و تحقیری میگه پولشو میدم!!!
یک تکنولوژی واردمملکت کردین ولی متاسفانه فرهنگش هنوزوارد نشده!!! شماکه اینقدر بلدین به راننده اطلاع رسانی کنین ای کاش یکم به مسافرها هم اطلاع رسانی میکردین که با راننده مثل گماشته برخورد نکنن متاسفانه بعضی مسافرها فکرمیکنن به خاطر اندک کرایه ای که قراره پرداخت کنن میتوانن هرجور دلشان میخواد با رآننده برخورد کنن خلاصه مطلب مسافرها هم باید به حقوق راننده آگاه باشند واین وظیفه شماست که به ایشان اطلاع رسانی کنین
سلام دقیقا منم با نظر شما دوست عزیز موافقم. منم مسافر داشتم با وانت اشتباه گرفته و ۲۰ دقیقه در مبداء و مقصد منو نگه داشته. گفتم چه خبره!؟ با کمال پر رویی و تحقیری میگه پولشو میدم!!!
سلام خسته نباشید به کارکنان ناوگان اسنپ
خوهشا اسنپ مسافر رو با کدملی ثبت نام کنید
که کسی هزینه اسنپ رو نپرداخت دوباره با یک سیم کارت دیگر اقدام به ثبت نام انجام ندهد
سلام خسته نباشید به کارکنان ناوگان اسنپ
خوهشا اسنپ مسافر رو با کدملی ثبت نام کنید
که کسی هزینه اسنپ رو نپرداخت دوباره با یک سیم کارت دیگر اقدام به ثبت نام انجام ندهد
کاشکی احترام مسافر به راننده رو هم گوشزد میکردید احترام دوطرفه هست
کاشکی احترام مسافر به راننده رو هم گوشزد میکردید احترام دوطرفه هست