آموزش رانندگان اسنپآموزش رانندگانامکانات اپلیکیشن

چگونه از «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» راننده استفاده کنیم؟

لویالتی

گاهی اوقات در سفرهای اسنپی، شرایطی پیش می‌آید که شما به پشتیبانی نیاز پیدا می‌کنید. باتوجه‌به ماهیت سؤالات معمولاً بسیاری از این پرسش‌ها تکراری است. استفاده از پشتیبانی داخل اپلیکیشن راننده اسنپ، آسان‌ترین روش برای رسیدن به پاسخ سؤالات و همچنین ثبت درخواست پشتیبانی در صورت نیاز است. در این مطلب روش ثبت درخواست پشتیبانی در اپلیکیشن راننده اسنپ را با هم مرور می‌کنیم.

راهنمای ثبت درخواست در پشتیبانی داخل اپلیکیشن کاربر راننده

شما با ورود به اپلیکیشن راننده می‌توانید به‌سادگی به خدمات پشتیبانی دسترسی داشته باشید. برای این منظور کافی است در صفحه اصلی، روی گزینه «پشتیبانی» در سمت چپ پایین بزنید تا صفحه پشتیبانی برایتان نمایش داده شود.

چگونه از «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» راننده استفاده کنیم؟ باشگاه رانندگان اسنپ

 در قسمت بالایی صفحه جدید، «درخواست‌های فعال» نمایش داده می‌شود. با ورود به این قسمت، درخواست‌هایی که هنوز پاسخی دریافت نکرده‌اند با عنوان «در انتظار پاسخ» و درخواست‌های پاسخ داده شده با عنوان «پاسخ داده شده» قابل‌مشاهده است. در انتهای این صفحه نیز می‌توانید «درخواست‌های قبلی» و غیرفعال خود را بررسی کنید.

در صفحه اصلی پشتیبانی، پایین درخواست‌های فعال، برخی سؤالات پرتکرار کاربران راننده، نمایش داده می‌شود.

چگونه از «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» راننده استفاده کنیم؟ باشگاه رانندگان اسنپ

در ادامه و در بخش انتهایی صفحه، سؤالات و مسائل، به تفکیک موضوع دسته‌بندی شده‌اند. به‌عنوان‌مثال شما در این قسمت دسته‌بندی‌هایی مانند، «سفر»، «مالی» و «آموزش اپلیکیشن» یا «حساب‌ کاربری» را مشاهده می‌کنید. پس از انتخاب دسته‌بندی، سؤالات متداولِ همان دسته برایتان نمایش داده می‌شود. با انتخاب سؤال مشخص، جزئیات بیشتری درباره این موضوع مشاهده خواهید کرد.

چگونه از «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» راننده استفاده کنیم؟ باشگاه رانندگان اسنپ

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید این بخش قابلیت جستجو دارد و می‌توانید با جستجوی کلمه مورد نظر خود، سؤالات مرتبط با آن را مشاهده کنید.

چگونه از «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» راننده استفاده کنیم؟ باشگاه رانندگان اسنپ

اگر پس از مطالعه سؤالات پرتکرار، به پاسخ سؤالتان نرسیدید، امکان ثبت درخواست وجود دارد که می‌توانید در دسته‌بندی مناسب، درخواستتان ثبت کنید. همکاران ما در اسنپ شما را راهنمایی خواهند کرد.

 به‌عنوان‌مثال، در تصویر زیر کاربر راننده از دسته‌بندی «سفر»، گزینه «جاماندن وسیله در خودرو» را انتخاب کرده و با ثبت درخواست، مشکل خود را توضیح داده است.

چگونه از «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» راننده استفاده کنیم؟ باشگاه رانندگان اسنپ
چگونه از «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» راننده استفاده کنیم؟ باشگاه رانندگان اسنپ
چگونه از «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» راننده استفاده کنیم؟ باشگاه رانندگان اسنپ

در برخی دسته‌بندی‌ها می‌توانید بدون ایجاد درخواست یا برقراری تماس، فقط با مطالعه راهنمایی‌های انجام شده، مشکل خود را حل کنید. به‌عنوان‌مثال در تصویر زیر راهنمایی کامل درباره تغییر شماره اسنپی را مشاهده می‌کنید.

چگونه از «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» راننده استفاده کنیم؟ باشگاه رانندگان اسنپ

روش‌های مختلف برای استفاده از خدمات پشتیبانی

اسنپ در هر شرایطی و با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، خدمات پشتیبانی را برای کاربران راننده فراهم کرده است. شما عزیزان با استفاده از همه بسترهای ارتباطی امکان رسیدن به پاسخ سوالات خود را خواهید داشت. برای آشنایی با روش‌های مختلف پشتیبانی در ناوگان اسنپ لینک زیر را مشاهده کنید.

خدمات پشتیبانی کاربران راننده اسنپ برای رفع نیازهای مختلف کاربران راننده طراحی شده‌اند و هریک بخشی از نیازهای شما را پاسخ می‌دهند. آشنایی با این روش‌ها به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به پاسخ سؤال خود برسید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱۳۴ دیدگاه)

  1. سلام خسته نباشید میخوام تغیر کاربری بدم بیام اسنپ فود ممطقه فردوس؟چیکار باید بکنم؟

  2. سلام علیکم الان نزدیک به ۲ روز هست مسدود هستم به دلیل خسارت وارد شده جریمه هم پرداخت کردم اینم رسیدش ولی هنوز غیر فعال هستم لطفا پیگیری کنید

    1. سلام کریم عزیز، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید تا پیگیری های لازم صورت گیرد.

  3. سلام اسنپ باکس بنده از اول عیدبسته شده ۲بار ازمون دادم ولی باز نشده چیکار کنم ممنون

    1. سلام و روزتون بخیر باشه، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید تا علت غیر فعال شدن رو برای شما شرح بدن.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا