در گذشته اگر به مبدأ مسافر میرسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو میکرد، میتوانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت میشد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی میشوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.
نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی
- زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
- اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابهالتفاوت این زمان را در قسمت «گزینهها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.
توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.
در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.
سلام وقت بخیر دیروز مسافری داشتم که مقصد را اشتباه ثبت کرده بود و من مجبور شدم سفر را لغوبزنم بارها اتفاق افتاده که من به مقصد رسیدم نو این ترافیک میرسم بعد میافر لغو میزنه و هیچهزینه ای پرداخت نمیشه واقعا این انصاف نیست یا تلفنپر دسترس نیست منتتظر میمونی ولی خبری نیست لطفا این گزینه بررسی شود ممنونم از لطف شما
سلام وقت بخیر
عرض شود بارها اتفاق میافته که از طرف مسافر لغو سفر میشود. از پشتیبانی خواهشمندم که نسبت به حداقل هزینه مورد نظر در خصوص لغو سفر از طرف مسافر برای رانندگان محترم داشته باشد. ممنونم
سلام علی عزیز
تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
چرا وقتی درحد2_3دقیقه مونده به مقصدمسافرکنسل میکنه حق کنسلی به راننده پرداخت نمیشه
سلام مجید عزیز
تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
برای حل مشکل لغو سفر بهتر هست هر مسافری اعتباری در کیف پول خود داشته باشد و در صورت لغو سفر از اعتبار مسافر کاسته و به راننده اضافه گردد ، اینجوری مسافر به دلخواه و سر سری لغو سفر نخواهد کرد
باسلام در محل حاضر شدم ولی مسافر کنسل زد پیگیری کنید
سلام مرتضی عزیز
تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
سلام من سفر اکوپلاس انتخاب کردم توی ترافیک ۵دقیقه طول کشیده تا به مبدا رسیدم و چندین سفر خوب را از دست دادم مسافر آنرا لغو میکند آیا این هزینه ای نباید برای مسافر داشته باشد؟
سلام جاسم عزیز
تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
سلام کاربر عزیز
تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
سلام ممنون از راهنمایی شما کار رو خیلی راحت کردید
سلام من دوتا سفرم از طرف مسافر لغو شده ولی هزینه ش رو از حساب کاربریم کم کردن میشه بگید دقیقا چرا
سلام کاربر عزیز
تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
سلام
با توجه به کنسل کردن سفر از سمت مسافر تقاضای دریافت هزینه لغو سفر را دارم.
سپاس
سلام مصطفی عزیز
تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
سلام کاربر عزیز
تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/