آموزش رانندگانویدیو اسنپ

دریافت حق کنسلی به صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

لیگ نوروزی

در گذشته اگر به مبدأ مسافر می‌رسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو می‌کرد، می‌توانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت می‌شد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی

  • زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت می‌شود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت‌سنجی می‌شود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۰۲۱ دیدگاه)

  1. ,هزینه لغو سفر از سوی مسافر رو چ کسی پرداخت می‌کنه.لطفا رسیدگی بشه.این همه راه رو بری بعدمسافرکنسل کنه.

    1. سلام کاربر عزیز
      تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
      توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
      برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

    2. سلام بابای عزیز
      تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
      توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
      برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

  2. سلام اگه رسیدی مبدأ و مسافر نبود و۵ دقیقه وایستادم حتما باید کلید به مبدأ رسیدم رو بزنم اگه نزنم اسنپ کرایه سفر رو نمیده سپاسگزارم و من تا حالا نشده که اسنپ کرایه سفر رو بپردازه

    1. سلام منوچهر عزیز
      تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
      توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
      برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

  3. سلام من رفتم رسیدم به مقصد مسافر لغو کرد…حدودا پنج دیقه راه رفتم..هزینه سفر رو میخوام..چند بار این اتفاق افتاده گزارش کردم ولی هزینه ای در این بابت بهم پرداخت نشده

    1. سلام محمدرضا عزیز
      تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
      توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
      برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

    1. سلام امید عزیز
      تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
      توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
      برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

    1. دوست عزیز بابت مورد پیش آمده متاسفیم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

    1. سلام احمد عزیز
      تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
      توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
      برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

  4. سلام و عرض ادب،در چند هفته اخیر تمامی مسافرانی که در مبدا حضور داشتند از حرکت نکردن خودرو در برنامه اسنپ خبر دادند که بعد از تماس بنده با ایشان همگیشان میپرسیدند مگه شما در مبدا هستید،که گاها بیش از پنج دقیقه انتظار میکشیدم تا حضور پیدا کنند.همچنین به دلیل حرکت نکردن خودرو در نقشه با لغو سفر بمقدار زیادی مواجه میشدم…خواهشمندم حتما پیگیری بفرمایید..سپاس از شما

    1. سلام محمد عزیز،برنامه را حتما بروزرسانی کنید سپس در ابتدای ثبت نام تسویه برای شما بصورت روزانه انجام می شود، بعد از گذشت یک هفته از زمان ثبت نام تسویه در لحظه بصورت خودکار برای شما فعال میشود،
      در نظر داشه باشید بانکی که معرفی میکنید باید تسویه در لحظه را پشتیبانی کند تا تسویه آنی برای شما صورت گیرد در غیرانصورت تسویه بصورت روزانه انجام می شود.
      بریا اطلاعات تکمیلی لطفا لینک زیر را مطالعه کنید:https://club.snapp.ir/drivers-training/instant-cashout/

  5. سلام
    وقت بخیر
    توی هفته اخیر سه مورد پیش اومده که مسافر میگه حرکت راننده براشون نشون داده نمیشه
    لطفاً حتماً قطعاً پیگیری کنید 🙏
    چون در چند مورد باعث لغو سفر هم شده متأسفانه!

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00