آموزش رانندگانویدیو اسنپ

دریافت حق کنسلی به صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

لیگ نوروزی

در گذشته اگر به مبدأ مسافر می‌رسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو می‌کرد، می‌توانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت می‌شد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی

  • زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت می‌شود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت‌سنجی می‌شود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۰۲۱ دیدگاه)

  1. سلام وقت بخیر
    ببخشید واقعا پیگیری کنید
    مسیر میشه ۲ دقیقه وقتی میزنم شروع میشه ۴دقیقه

  2. سلام.من بمحض اینکه به مبدا رسیم از طرف مسافر کنسل شد و فرصت به مبدا رسیم رو نشد بزنم حالا نمیدونم سیستمی به حساب من واریز میشه یا نه؟ با سپاس

    1. سلام موسی عزیز
      تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
      توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
      برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

  3. باسلام پرسنل محترم اسنپ التماس میکنم با مسافرانی که به مبدا می‌رسیم لغو سفر میزنن برخورد جدی بفرمایید باتشکرفراوان از کلیه پرسنل محترم اسنپ

    1. سلام سعید عزیز
      تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
      توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
      برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

    1. سلام کاربر عزیز
      تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
      توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
      برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

  4. بعد یه مسیر طولانی برای رسیدن به مبدا.بعد چند دقیقه ایستادن در مبدا.مسافر سفر رو کنسل کرد.لطفا پیگیری کنید

    1. سلام کاربر عزیز
      تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
      توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
      برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

  5. سلام مسافر درخواست اسنپ کرده و در مسیر لفو کرده کرایه کنسلی میخوام لطفا پیگیری کنی ممنون

    1. سلام مسلم عزیز
      تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
      توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
      برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

  6. سلام خیلی اتفاق افتاده که سفر قبول کردم رسیدم دم مبدا بعد ۴,۵دقیقه مسافر لغو کرده یا نزدیک مبدا شدم لغو کرده لطفاً یه کاری کنید که بخاطر لغوکردن از حساب مسافر کم بشه که فقط راننده ضرر نکنه یا یه حرکتی بزنید که به مبدا رسیدم زدیم مسافر الکی لغو نکنه

    1. سلام مهدی عزیز
      تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
      توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
      برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

  7. سلام از یک مسیر دور سفر مسافر راقبول کرذم بعداینکه رسیدم سفر را لغو کردهرچی زنگ زدم ج ندادپیگیری شودباتشکر

    1. سلام نوید عزیز
      تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
      توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
      برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

  8. باسلام
    خیلی پیش اومده تانزدیک نقطه موردنظر شدم مثلاچندمتری کنسل کردن وهیچ جوابی ندادند چون هیچ اطلاعاتی از مسافرنبوده
    حالا خودتون قضاوت کنید توی این شلوغی بااین استهلاکات بالا واین کرایه های حداقلی چه میشه کردجز دلسردی که هیچ حمایتی نیست.
    ممنون ازپیگیریتون

    1. سلام نادر عزیز
      تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
      توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
      برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00