آموزش رانندگانویدیو اسنپ

دریافت حق کنسلی به صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

لیگ نوروزی

در گذشته اگر به مبدأ مسافر می‌رسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو می‌کرد، می‌توانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت می‌شد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی

  • زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت می‌شود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت‌سنجی می‌شود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۰۲۱ دیدگاه)

  1. سلام.درموردسفرهایی که مارانندگان وقتی به مبدأ میرسیم ومسافربعدلغوسفرمیزنه یک بازنگری بفرمایید.مارانندگان کلی مسیروترافیک رو طی میکنیم تابه مبدأ میرسیم دراین حین هم چندسفر روهم ازدست می‌دهیم دراین مواقع فقط مارانندگان متضررمیشویم ممنون میشویم اگریک فکراساسی درمورداین مسأله داشته باشین.باتشکر

  2. لطفا هزینه لغو سفر را از مسافر دریافت کنید چون مسیر تو کوچه پس کوچه و ترافیک میریم تا به مقصد رسیدی لغو سفر میزنه ، باتشکر

  3. واقعا این بده که خود سیستم باید بعداز گذشت ۵دقیقه اتوماتیک باید توقف رو اعمال کنه چون به مسافر محترمانه هم که میگی بهش برمیخوره و در آخر امتیاز منفی میده و اسنپ هم امتیاز منفی رو ثبت می‌کنه لطفاً اصلاح کنید

  4. واقعا این بده که خود اسنپ باید بعداز گذشت ۵دقیقه اتوماتیک باید توقف رو اعمال کنه چون به مسافر محترمانه هم که میگی بهش برمیخوره و در آخر امتیاز منفی میده و اسنپ هم امتیاز منفی رو ثبت می‌کنه لطفاً اصلاح کنید

  5. سلام خدمت همکاران و هم یاران اسنپ. جدیدا مسافران بهانه دارن واسه دادن کرایه و اینکه در مبدا سریع لغو سفر میزنن. لطفاً بررسی کنید با این همه اصطحلاک و تردد تو ترافیک مسافر تو مبدا لغو سفر میزنه

    1. “سلام کاربر عزیز، شما میتوانید از طریق پشتیبانی داخل اپلیکیشن اسنپ رانندگان پیام بگذارید
      تا همکاران ما بررسی کرده و نتیجه را به شما اعلام کنند،موفق باشید”

  6. سلام و خسته نباشید خدمت شما.مسافر بعد از رسیدن ب مبدا گوشیش رو جواب نمیده و کلی معطل میکنه بعدم لغو میکنه.هزینه ی کنسلی برام نیمد.چیکار باید کنم؟؟؟ تو این ترافیک پانزده بیست دقیقه رفتم کوچه پس کوچه بعدشم مسافر لغو میکنه.لطفا پیگیری کنید

  7. سلام هزینه سفر آنلاین پرداخت کرده اشتباه لغو سفر زدم هزینه سفر کم شده از مسافر به حساب من نیامده

    1. سلام سعید عزیز، شما میتوانید از طریق پشتیبانی داخل اپلیکیشن اسنپ رانندگان در جهت عدم واریز هزینه سفر پیام بگذارید
      تا همکاران ما بررسی کرده و نتیجه را به شما اعلام کنند،موفق باشید.

  8. با سلام بنده بابت جریمه مبداء رسیدم پیام دادم تماس گرفتم و چند دقیقه ایستادم ولی کسی نیامده من بایستی چه کار می‌کردم که جریمه کم می‌کنید با تشکر از شما.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00