آموزش رانندگانویدیو اسنپ

دریافت حق کنسلی به صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

لیگ نوروزی

در گذشته اگر به مبدأ مسافر می‌رسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو می‌کرد، می‌توانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت می‌شد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی

  • زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت می‌شود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت‌سنجی می‌شود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۰۲۱ دیدگاه)

  1. سلام صبح بخیر وقتی گزینه به مبدا رسیدم میزنیم بعضی از این مسافر نمیاد گزینه لغو سفر برای راننده قفل میشه چرا بعد هزینه لغو سفر به پا راننده نباید اینجوری باشه برای اینجور مسافر گزینه ای باشه بهش تذکر بدید یا بهش سخت ماشین بدید بفهمه شما فقط راننده رو تو تنگنا میزارید من از این موضوع گله دارم باید تدبیری بشه با تشکر

  2. با سلام
    علی رغم اینکه مسافر به تماس من پاسخ نداد من بیش‌از ۶دقیقه هم صبر کردم ولی مسافر نیامد متاسفانه برای من لغو سفر غیر مجاز لحاظ شد لطفا رسیدگی فرمایید
    با تشکر .

  3. سلام من تا مبدا رفتم ۴ دقیقه هم مسافت بوده کلی هم وایسادم ولی مسافر نیومده و سفر خیلی راحت لغو شده واقعا چرا پیگیری نمی‌کنید وهمش راننده‌ها ضرر میکنن لطفا پیگیری کنید ممنون از پشتیبانی عزیز.

  4. سلام چرا با اعتراضات لغو سفر از سمت مسافر اقدامی نمیکنید.
    با بنزین سه هزار تومنی تا مقصد بری و به مبدا رسیدم رو بزنی بعد لغو سفر ببینی.
    چرا اقدامی نمیشه؟

  5. من این سفر رو انجام ندادم ولی کلی کمیسیون برام اومد . خواهش میکنم پیگیری کنید

  6. سلام من از برنامه بلد استفاده میکنم تایم رسیدن به مبدا قبل از گرفتن سرویس مثلا ۲ دقیقه نشون میده
    و سرویس رو میگیرم و زمانی که میخوام حرکت کنم
    تایم ۲ دقیقه به ۶ دقیقه تغییر میکنه وخواهش میکنم
    مسافرانی که اسنپ میگیرن وما در محل حاضر میشیم
    یا لغو سفر میکنن ویا راننده‌ را در مبدأ به مدت طولانی
    در انتظار میزارن وبعد از انتظار لغو سفر میکنن برخورد کنید بخدا الان ترافیک در همه جای تهران هست
    وما به سختی خودمونو میرسونیم خواهش میکنم رسیدگی کنید با تشکر

  7. هزینه لغو سفر که از طرف مسافر انجام شده در صورتی که به مبدا رسیدم و منتظر ماندم پیام دادم و تماس، برقرار شده بعد مسافر لغو زده

  8. باسلام این موارد لغو سفر را بررسی کنید من چند کیلومتر راه آمدم که به مسافر برسم چیزی نمانده سفر لغو می‌شود واسنپ هزینه لغو سفر را ازمن کسر می‌کند این چندین مورد میباشد لاقل توجه کنند که از مسافر لغو می شود از مسافر کسر نمایید نه از راننده ،واین درست نیست
    مورد دیگر دادن امتیاز مسافر امتیاز می‌دهد خودم دیدم منتها امتیاز ها لحاظ نمی‌شود چندین بتر اعلام کردم منو به منوی امتیاز هدایت می‌کنید موقعی که لحاظ نمی‌شود چی راببینم،لطفا پیگیری نمایید.ممنون

  9. با سلام
    بنده سفر رو قبول کردم و به بعد قبول سفر از دوری مسافت تا مقصد مطلع شدم و همون لحظه لغو سفر رو زدم که بعد دیدم کمیسیون سفر ازم کسر شده.این مورد چندین بار برام پیش اومد که بدون اینکه سفری برم ازم کمیسیون کسر میشه
    به همکاراتون در پشتیبانی هم تیکت فرستادم گفتن ثبت شده ولی هزینه ای برام واریز نشده.
    ممنون میشم دوباره بررسی کنین وهزینه های کسرشده را بهم برگردونین
    باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00