آموزش رانندگانویدیو اسنپ

دریافت حق کنسلی به صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

لیگ نوروزی

در گذشته اگر به مبدأ مسافر می‌رسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو می‌کرد، می‌توانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت می‌شد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی

  • زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت می‌شود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت‌سنجی می‌شود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۰۲۱ دیدگاه)

  1. با سلام و خسته نباشید به تیم پشتیبانی اسنپ واقعا خدا قوت
    فقط یه انتقاد
    یه ذره هوای رانندهی اسنپ را داشته باشید
    با تشکر

  2. سلام من اومدم تا مبدأ بعد از چند دقیقه منتظر موندن تماس گرفتم بامسافر،درپاسخ بمن گفتن ک من خیلی وقته که سفرو لغوکردم.ولی برای من لغونشده .این داستان بارها برای من تکرار شده.حالا این هزینه ی وقت و سوخت ما چی میشه؟هیچ موقه هم برسی نشده و هزینه ای هم صورت نگرفته ازطرف اسنپ

  3. لغو سفر دومورد از مسافر بود درطی دو سه روز پیش چرا باید ما حق کنسل بدیم ولی مسافر نده تا مبدا نزدیک بودم بعد کنسل کردند چرا اونا باید کنسلی ندن
    از حساب ماسریع کم شود با این کرایه ها که دارند میدن. من کی همچین پیامی دادم چرا همش از حساب ما کم شود آقا شاید نخواستیم بریم اون سفررا فقط باید ازحساب ما کنسلیا کم شودعجب کاری ها

  4. سلام به مبدا رسیدم اما مسافر حضور نداشت و سرویس را لغوکرد نسبت به لغو سفر اعتراض دارم

  5. سلام ،،
    چرا برای دریافت هزینه سفر لغو شده نمیشه تیکت گذاشت و پیگیر دریافت هزینه شد؟؟؟

  6. من بارها شده به مبدا رسیدم و مسافر لغو سفر زده نمیشه که من اینهمه بنزین بسوزونم به مبدا برسم بعد مسافر تازه یادش اومده لغو سفر بزنه پس کی حقه مصرف بنزینه منو باید بده بارها هم شده گفتیم لغو سفر مجاز ولی هیچ پرداختی یا هزینه لغو سفر برام واریز نشده ولی من یبار ماشین خراب شد لغو سفر زدم همون لحظه از حسابم کم شد چرا اینقدر در حقه راننده ها بی انصافی میشه

  7. مسافر کرایه واریز کرده به حساب اسنپ ولی چون که لغو سفر زده به حساب اسنپ من نیومده

    1. سلام ابوالفضل عزیز
      لطفا در بخش امور مالی برنامه اسنپ رانندگان تیکت ثبت کنید تا مورد شما بررسی شود
      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00