آموزش رانندگانویدیو اسنپ

دریافت حق کنسلی به صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

لیگ نوروزی

در گذشته اگر به مبدأ مسافر می‌رسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو می‌کرد، می‌توانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت می‌شد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی

  • زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت می‌شود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت‌سنجی می‌شود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۰۲۱ دیدگاه)

  1. سلام وقت بخیر، اعتراض به لغو سفر و از کجا پیگیری کنم، متاسفانه من رفتم و حدود سی دقیقه معطل شدم و مسافر بعدش لغو کرده، سیستم اسنپ هم با گذشت بیش از ۴۸ ساعت از سفر هیچ گونه اقدامی نکرده است

  2. سلام وقت بخیر، اعتراض به لغو سفر دارم و از کجا پیگیری کنم، متاسفانه من رفتم و حدود سی دقیقه معطل شدم و مسافر بعدش سفر لغو کرده، سیستم اسنپ هم با گذشت بیش از ۴۸ ساعت از سفر هیچ گونه اقدامی نکرده است، در ضمن اینکه سفر از نوع زمان دار بوده است

  3. سلام اخه چطوربررسی میشه کلی مسیرومیری مسافرمیره جواب تلفنشم نمیده جالب اینکه لغوسفرهم که میزنی جریمه هم میشی برگشت هم نداره خداروخوش نمیادخواهشاپیگیری کنید…🙏🙏

  4. باسلام خسروی هستم از مازندران آمل من روز سه شنبه۱۴۰۳/۷/۳ ی سرویس به سمت رامسر دریافت کردم وقتی به مقصد رسیدم مسافر لغو کرد ولی بعد از ۳ روز برام ۹۸۰۰۰تومان کمیسیون اومد، واریز کردم تا بتونم تماس بگیرم پشتیبانی، ولی کسی جواب منو نداد، خواهشا اگه این پیام و خوندین پیگیری کنین ممنون میشم.

  5. سلام،مسافر به تعداد ۵ نفر و کلی ابزار کار ساختمانی اومد من سفر لغو کردم و جریمه شامل حامل من شده،این به کی باید بگیم؟

  6. چرا شماره برای پاسخگویی به رانندگان اسنپ توسط پشتیبانی معرفی نمی شود تا رانندگان نتوانند مشکلاتشون مطرح کنند

  7. باسلام وادب
    بیشتر مسافرها من خوب هستن اما تعداد اندکی یا فرهنگ ندارن ویا قوانین اسنپ نمی فهمن
    از جمله موارد
    ۱_ آدرس مقصد واقعی نمیزنن که هزینه کمتری پرداخت کنن
    ۲_ تعداد مسافرها بیش از حد مجاز است
    ۳_ تو ماشین که میشینن از اولش با گوشی حرف میزنن تا به مقصد برسن
    ۴ _نعشه یامستند و میخاهن سیگار بکشن
    ۵_یواشکی کثیف میکنن چون بی فرهنگن
    ۶_ کسی دیگرشون رسوندیم به مقصد گوشی را خاموش میکنن که هزینه سفر پرداخت نکنن
    من تقاضا دارم بین مسافرها تفاوت قائل بشید یا این‌چنین مسافرها منبع سازید یا اصلا حذف کنید که بفهمن و تابع قوانین اسنپ باشند
    ممنون وسپاس از بچه های خوب وزحمتکش اسنپ آرزو توفیق وسلامتی

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00