آموزش رانندگانویدیو اسنپ

دریافت حق کنسلی به صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

در گذشته اگر به مبدأ مسافر می‌رسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو می‌کرد، می‌توانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت می‌شد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی

  • زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت می‌شود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت‌سنجی می‌شود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟
+221 نفر از این مطلب رضایت داشتند.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۰۲۲ دیدگاه)

  1. باسلام خسته نباشیدببخشیدچجوری که مسافرچندمرتبه درروزمیتونه لغوسفرکنه مارومیکشونه تادرمنزل شون لغوسفرمیکنه ردروزبرای خودم چندمرتبه پیش امده حالامااگراشتباهی سفررولغوکنیم بایدجریمه بشیم لطفاتوضیح بدهید

  2. ممنون ک حق ما رانندگان اسنپ رو از بابت لغو سفر از طرف مسافر ضایع نمیکنید

  3. من به مبدا رسیدم گفتن ما نمایم. الان کنسل می کنم. چند جا دیگه مسافر مبدا اشتباه زده بود که گفت کنسل کنید ما اینجا چیکار کنیم

  4. سلام چرا مسافر وقتی لغو سفر رو میزنم از ما کمیسیون کم میکنید بعدش هم میگید واریز میشه چرا برای ما نشده پس چیکار باید بکنیم پاسخگو باشید

  5. با سلام و خسته نباشید

    ساعت حدودا ۹:۳۰ صبح روز جمعه ۷مهرماه با مسافر تماس گرفتم و قرار شد ساعت ۱۱ صبح در مبدا حاضر باشم و …

    ساعت ۱۱ در مبدا حدودا ۳۰ دقیقه منتظر شدم و چن بار تماس گرفتم و بعد از چن بار تماس گرفتن قرار شد ۱۲:۲۰ حرکت کنیم.
    الان ساعت ۱۳:۱۰ دقیقه ست و خبری نشد و مجبور شدم سفرو کنسل کنم.

    لطفا پیگیری بفرمایید

    با تشکر

  6. الان برای چندمین بار دارید سفری که مسافر لغو کرده هزینه کمسیون و عوارضش رو میگیرید مگه ما چقد کار میکنیم که بابت سفر انجام نشده هم کمسیون آزمون کم میکنید هر دفعه هم ما تیکت ارسال کردم هم پشتیبانی تماس گرفتم هیچ دفعه هم رسیدگی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00