آموزش رانندگانویدیو اسنپ

دریافت حق کنسلی به صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

در گذشته اگر به مبدأ مسافر می‌رسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو می‌کرد، می‌توانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت می‌شد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی

  • زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت می‌شود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت‌سنجی می‌شود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۰۲۶ دیدگاه)

  1. سلام. وقت بخیر. اپلیکیشن اسنپ باید به فکر یه مسیریاب داخل خودش باشه. از اینکه سیستم رو بروز کردین و حق راننده ها رو هم پیگیری می کنید سپاسگزارم

  2. با سلام پرسنل محترم اسنپ ضمن عرض خسته نباشید و تشکر بسیار فراوان از طرح مشتری مداری به صورت فوق العاده فوق العاده و باز فوق العاده اینجانب به دفعات متعدد برای سوار کردن مسافر کیلومترها مسافت طی کرده و اصولاً تغییر مسیر ناخواسته انجام داده‌ام،ولی هزینه کنسلی به حساب اینجانب پرداخت نگردیده چه بسا سفرهایی که بدون پرداخت کرایه از سمت مسافر نجام داده‌ام و بارها تیکت ثبت کردم ولی باز هم ترتیب اثر نداده‌اید🤔 مبلغ ۱۵۰۰ تومان در حقیقت وجهی نمی‌باشد که من حتی نیاز باشد تیکت ثبت کنم ولی شما موظف به پرسیدن علت لغو سفر از بنده سفیر اسنپ هستید.

  3. من ۹ دقیقه صبر کردم سفر خدماتی بود لپ تاب چون طرف تلفنی گرفته بود من لغو مردم اما بجایی اینکه بهم هزینه توقف پرداخت بشه ازم هزینه لغو گرفتن خیلی جالب بود

  4. سلام من ۱۰ دقیقه منتظرمسافربودم نیومد شمارشم خاموش بود ممنون میشم پیگیری کنید

  5. عرض سلام و هسته نباشید خدمت همکاران گرامی واقعا خیلی ظلمه که من برسم سر مقصد و مسافر پیام میده که کمی منتظر بمونید من ۵دقیقه منتظر میمونم بعد زنگ میزنم که مبدا را اشتباه زده و بعد از این همه رفتن تو ترافیک و رسیدن به مبدا منتظر موندم آنوقت مسافر با کمال بی احترامی به راننده لغو سفر میزنه

  6. سلام. بنده راننده اسنپ رسیدم مبده بعداز ۱۰دقیقه منتظرمسافر زنگ زدم گفت همونجا منتظر باشید میام بعد چند دقیقه لغو زده لطفا پیگیری کنید وهزینه ما راننده هارو بگیرید ممنوم از اسنپ.

  7. با سلام
    زیاد اتفاق افتاده که بعد از رسیدن به مبدأ مسافر ، مسافر لغو سفر میکنه تا حالا هم هیچ هزینه‌ای از این بابت پرداخت نکردید

  8. سلام و درود من امروز دوتا لغو سفر داشتم و تا نزدیک مبدا هم رفتم ولی لغو زدن و یکی دیگه سفر گرفتم. و رفتم الان بخاطر یه سفر۳تا کمیسیون ازم کم شده و بعد از لغو سفر هم تیکت زده بودم خواهان پیگیری بابت لغو سفر مسافر و کمیسیونی ک الکی کم کردین هستم ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00