آموزش رانندگانویدیو اسنپ

دریافت حق کنسلی به صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

در گذشته اگر به مبدأ مسافر می‌رسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو می‌کرد، می‌توانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت می‌شد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی

  • زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت می‌شود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت‌سنجی می‌شود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۰۲۶ دیدگاه)

  1. دیروز من رسیدم مبدأ مسافر سفر را لغو کرد هزینه من را پرداخت نکردید
    الان هم رسیدم باز طرف نبود این هزینه ما پس چی میشه

  2. لطفا به حق کنسلس سفر ها از طرف مسافران پیگیری شود ما کلی مسافت طی کردم تا رسیدم به مبدا سفر کنسل شده لطفا پیگیری کنید 🙏🙏🙏

  3. به مقصد رسیدم حدودآ۱۰دقیقه منتظر شدم ۷بار تماس گرفتم حتی جواب تلفن نداد ولغو سفر کرد هزینه هم به حسابم نیامده

  4. سلام چهار سرویس پشت سرهم سرویس منو کنسل کردن اگه بررسی کنین معلومه طولانی‌ترین ۲۸۰متر فاصله داشته بقیه کمتر خواهشن علاوه بر احقاق حق خواهشمندم با مسافران فوق تماس وعلت آن را جویا شوید سپاسگذارم

  5. من در مسیر راه بودم که ایشان لغو سفر کردند تا مقصد چیزی نمانده بود توی این شلوغی شهر من خودم رو به مسافر رساندم ولی کمتر از یک دقیقه لغو سفر زدند با این حال که من بهشون پیام دادم ممنون از لطفتون که پیگیر قضیه هستید

    1. سلام ابوالقاسم عزیز،تعلق گرفتن طرح پاداش و تشویقی به صورت سیستمی انجام میشود و
      باید قوانین مورد نظر ناوگان اسنپ را برای گرفتن طرح پاداش رعایت کنید
      از طریق این لینک میتوانید در این مورد مطالعه کنید:https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/types-incentive-important-points/
      موفق باشید.

  6. با سلام بنده یه مسیر طولانی اومدم جلوی درب خانه رسیدم یارو لغو سفر زدن خواهشن با این هزینه خودرو و بنزین رسیدگی شود با سپاس

  7. سلام بعضی سفرها زمان رسیدنشون اشتباه نشون داده میشه میزنه پنج دقیقه بعد مسیر یابی میکنه میزنه پانزده دقیقه بعد ک کنسل میکنیم از حسابمون کم میشه رسیدگی کنید

  8. سلام من تا به مبدا میرسم لوکیشن مسافر فعال است ولی به محض رسیدن مسافر لوکیشن را خاموش کرده پاسخگو نیست حالا تکلیف من که این مسیرراطی کردم چی میشه حق کنسلی سفر را از کی بگیریم این مسئله برایم بارها پیش آمده لطفا رسیدگی شود

  9. سلام الان چند دفه است ک سفر واس من لغو میش بااینکه مسافر میبینه من تو مسیرشم راهمو عوض کردم اما بازم کنسل میکنه الان کی باید جوابگو باش چند بار لغو سفر ثبت کردم اما هیچی لطفا پیگیری کنید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00