در گذشته اگر به مبدأ مسافر میرسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو میکرد، میتوانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت میشد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی میشوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.
نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی
- زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
- اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابهالتفاوت این زمان را در قسمت «گزینهها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.
توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.
در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.
با سلام و خسته نباشید بعضی مواغع راننده چندین کیلومتر رو طی میکنه تا به مبدا برسد به محض رسیدن به مبدا مسافر سفر رو لغو میکند که واغعا خدایی ظلم راننده میشه لطفا در این مورد هم مواردی رو در نظر بگیرید ممنون
سلام چند بار شده به مبدا رسیدم بیش از پنج دقیقه زنگ زدم طرف گفته شرمنده حواسم نبود لغو کنم یا طرف میگه گوشیم دست بچهام بوده هیچ مبلغ کنسلی به حسابم واریز نشده
عیسی عزیز بابت مورد پیش آمده متاسفیم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
لطفاً هزینه کنسلی رو وقتیکه به مبدا رسیدیم واریز کنید. ممنون
چن بارتاحالابه مبدا رسیده ام امامسافرلغوکرده اماهزینه کنسلی واریزنشده
نزدیک ۲۰ دقیقه در مبدأ منتظر بودم بودم بعد سفر رو لغو کرد باید چکار کنم
دوست عزیز بابت مورد پیش آمده متاسفیم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
سلام.بنده پیش ازده تاکنسلی داشتم وهمه ام به مبدارسیده بودم اما یک ریال تابحال بمن پرداخت نشده
سعید عزیز هزینه کنسلی به صورت سیستمی محاسبه شده و خدمتتان واریز میشود. برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
باعرض سلام وخسته نباشید…هیچ هزینه لغوسفری فعلا برای من واریز نشده به هیچ شکلی…ولطفا پیگیری شه ممنون میشم.وگاهی اپلیکشن اسنپ بطوراشتباه دریافت سفرها رو بدون اینکه راننده قبول که میفرسته ولغوم صورت میگیره وهیچی به هیچی
باید کنسل کردن دارای شرایط باشه و بی ضابطه و هر طور مسافر دلش خواست نباشه ،
سیستم رو طوری اصلاح کنید تا مسافر حق داشته باشه تا یک سوم مسیر طی شده کنسلی بزنه ، با طی نیمی از مسیر نصف و تمام مسیر نود درصد هزینه سفر در صورت کنسلی کسر و به حساب راننده واریز بشه ، در این صورت حق هیچکدوم ضایع نمیشه
کاربر عزیز هزینه کنسلی به صورت سیستمی محاسبه شده و خدمتتان واریز میشود. برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
درود. ما که تا حالا هزینه لغو سفر رو دریافت نکردیم چند بار تانزدیکی مبدا رفتم مسافر سفر رو لغو کرده و بند هنوز هیچ هزینه ای بابت لغو سفر دریافت نکردم
بعض ازسرویس مسیر طولانی هست ۷دقیقه تا آنجا میریم کنسل میکنه با کرایه کم میریم