در گذشته اگر به مبدأ مسافر میرسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو میکرد، میتوانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت میشد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی میشوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.
نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی
- زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
- اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابهالتفاوت این زمان را در قسمت «گزینهها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.
توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.
در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.
چرالغوصفریکهمسافر کرده هزینه اشپرداختنمیشه
بهمن عزیز هزینه کنسلی به صورت سیستمی محاسبه شده و خدمتتان واریز میشود. برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
با سلام
چرا اکثر مسافرانی که سفر را لغو می کنند اصرار دارند سفر از طرف راننده کنسل شود ؟؟؟
بار ها پیش اومده که به مبدا رسیدم و چند دقیقه اونجا بودم مسافر سفر رو لغو کرده ولی هیچ هزینه ای برام پرداخت نشده…
امین عزیز بابت ابهام پیش آمده متاسفیم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.
به نظر من یه گزینه به برنامه اضافه کنید.البته مبدا ومقصد رو در همان اول بنویسه به کیلومتر
سلام به همه واقعا اسنپ باید جوری این برنامه اسنپ برای مسافر طراحی یقمت پایه برای لغو سفر مسافر تعین کنه که وقتی ی راننده درخواست سفر گرفت مسافر دیگه نتونه لغو سفر بزنه اگربخواد لغو سفر بزنه همون لحظه هزینه کنسلی از حساب مسافر کم بشه ویا اگه راننده ی مسیری رو رفته باشه هزینه اون مقدار مسیری که رفته تامبدا مسافر و مسافر لغو سفر میزنه هزینه اونم کم کنه اینجوری دیگه مسافر کمتر لغو سفر میزنه یا کسانی که اسنپ سرکاری میزنند دیگه کمتر میشه
امیر عزیز بابت از اشتراک دیدگاهتان سپاسگذاریم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
هزینه کنسلی به حسابم واریز نمیشه
من که ۱۰ دقیقه هم اونجا بودم بعد جلوی خودم سفر رو لغو کرد و با یک سواری شخصی رفت
کاربر عزیز هزینه کنسلی به صورت سیستمی محاسبه شده و خدمتتان واریز میشود. برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
سلام من رسیدم به مقصد بدش منتظر موندم ۱۰دقیقه مسافر زنک زده میکه من کنسل کردم
دوست عزیز بابت ابهام پیش آمده متاسفیم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
همیشه در پاسخ به لغو سفر توسط مسافر، میفرمایید توسط سیستم محاسبه میشود ولی هیچوقت سیستم چیزی تعیین نمیکنه. واقعا این صحیح نیست که ما کلی مسیر رو به سمت مسافر میرویم و ایشان لغو میفرمایند. لطفا پیگیری بفرمایید
محمدامین عزیز بابت ابهام پیش آمده متاسفیم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
با سلام و عرض ادب
پیشنهاد داشتم ۱- کلمه سلام را در اپلیکیشن قرار دهید تا قبل ازجمله( به مبدا رسیدم) استفاده شود
۲-دلایل کسر یا اضافه شدن امتیاز اگر برای راننده ارسال شود. بسیار کار گشا خواهد بود