آموزش رانندگانویدیو اسنپ

دریافت حق کنسلی به صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

در گذشته اگر به مبدأ مسافر می‌رسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو می‌کرد، می‌توانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت می‌شد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی

  • زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت می‌شود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت‌سنجی می‌شود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۰۲۵ دیدگاه)

  1. با سلام
    بارها مسافر بعد از اینکه من به مبدا رسیدم و کنی منتظر ماند م کنسل کرده
    ولی تا کنون هزینه دریافت نکرده اید

    1. دوست عزیز بابت ابهام پیش آمده متاسفیم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

  2. باسلام موارد کنسلی از سمت مسافر زیاد داشتم حتی وقتی که به مبدا رسیدم و چند دقیقه هم صبر کردم. لطفا سازو کار درستی را دراین مورد اعمال کنید.ممنون

  3. یه مسافر ۲۵دقیقه در مبدا معطلم کرد آخر نیومد مجبور شدم کنسل کنم،یه مسافر هم در مبدا ایستادم جواب نداد آخر پیام داد منصرف شده و لغو نکرد خودم مجبور به لغو شدم،لطفا رسیدگی کنید

  4. ۱۵دقیقع واستادم بعد سفر لغو می‌کنه جواب تلفن هم نمیده لطفا پیگیری شود و هزینه وایستادن واریز شود

  5. سلام خسته نباشین.تو این دو روز این ۵ باره میرسم جلو در مسافر لغو میکنه.دیروز هم ۱۰ دقیقه صبر کردم نهبه تلفن جواب دادن نه خودشون حضور داشتن.لطفا رسیدگی کنین

    1. دوست عزیز بابت ابهام پیش آمده متاسفیم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

  6. باسلام خدمت همکارهای عزیزم خداقوتای گرم بهتون میگم روز خوبی براتون آرزومندم! فقط ناراحتیم اینه چرا مسافر هروقت دلش بخواد میتونه لغو یا کنسل کنه سفره مثلا ۵دقیقه حرکت کردم تازه رسیدم به مبدأ میبینم همون ثانیه لغو سفر زده مسافر آخه اینجوری نمیشه که وقتی ماشین و استارت زدی رفتی به هدف مبدأ چرا باید لغو سفر بزنه حداقل کمیسیون بگیرین از مسافر مسؤلان اسنپ حداقل روزی ۳تا لغو سفر دارم رسیدگی کنید لطفا باتشکر

    1. دوست عزیز بابت مشکل پیش آمده متاسفیم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
      https://club.snapp.ir/video/sheba-and-card-number/

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00