در گذشته اگر به مبدأ مسافر میرسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو میکرد، میتوانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت میشد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی میشوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.
نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی
- زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
- اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابهالتفاوت این زمان را در قسمت «گزینهها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.
توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.
در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.
با سلام و خسته نباشید
به مسافر اطلاع رسانی کنید اول تصمیم بگیره بعد ماشین درخواست بده .با این گرونی و خرج ماشین درست نیست
سلام
امروز مسافر نیم ساعت جواب تلفن نداد
بعد هم سفر رو کنسل کرد
چجوری میتونم کنسلی این سفر رو بگیرم
احمد عزیز هزینه کنسلی به صورت سیستمی محاسبه شده و خدمتتان واریز میشود. برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
مسافر درخواست سفر داده بنده رفتم به مبدا با مسافر تماس گرفتم قرار شده بیان ولی بعداز ده دقیقه لغو سفر داده
دوست عزیز بابت ابهام پیش آمده متاسفیم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
سلام الان من ده دیقه تو راه بودم رسیدم متظر موندم مسافر لغو کرد الان چرا حق کنسلی واریز نمیشه
محمد عزیز بابت ابهام پیش آمده متاسفیم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
سلام من تا آدرس شون رفتم بعد کنسلی زد لطفاً پیگیر باشین
هزینه لغو سفر توسط مسافر واریز نشد
دوست عزیز بابت مورد پیش آمده متاسفیم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
مسافر بنده در خواست اسنپ کرده بعداز طی مسافتی زیاد به مبدا رسیدم و حتی اعلام کردم که من رسیده ام و پیام داخل نرم افزار هم دادم و تماس هم گرفته شده ولیکن متاسفانه مسافر اعلام کرد اشتباه شده و در محل لغو سفر را زد چه کسی هزینه طی مسیر بنده را تقبل می کنه
دوست عزیز بابت ابهام پیش آمده متاسفیم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
سلام نیم ساعت منتظر ماندم میافر نیامد و لغو کرد. لطفا پیگیری کنید
من نزدیک به مسافر بودم که لغو کرده سفر روو
مسافر نیومد ۲۰دقیقه منتظر موندم نیومد