آموزش رانندگانویدیو اسنپ

دریافت حق کنسلی به صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

در گذشته اگر به مبدأ مسافر می‌رسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو می‌کرد، می‌توانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت می‌شد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی

  • زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت می‌شود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت‌سنجی می‌شود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۰۲۵ دیدگاه)

  1. با سلام خدمت همکاران گرامی الان دو مسافر بدون هیچ دلیلی سفر را لغو کردند آن هم بدون هیچ دلیل موجهی ، لطفاً رسیدگی و پیگیری فرمایید با تشکر

  2. باسلام چرا همینکه میرسیم به مقصد لغو میزنن پیگیری کنین ممنون میشه این همه راه میایم چند ثانیه ای آخر لغو میزنن

    1. ایمان عزیز بابت ابهام پیش آمده متاسفیم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

  3. با عرض سلام وخسته نباشید به عوامل وپرسنل اسنپ
    خدمت اساتید محترم عارضم که امروز صفر را پذیرفتم وبه مدت ۷دقیقه طی مسافت به مبدا که رسیدم مسافر سفر را لغو کرد

  4. سلام من قبلل از رسیدن به مبدا پیام دادم به مقصد رسیدم . اما خبری نشد.وقتی به مبدا رسیدم بیشتر از ۵ دقیقه صبر کردم. پیام دادم. چند بار زنگ زدم.جواب ندادن. مجبور شدم. لغو کنم. هزینه کنسلی رو چطور دریافت کنم

    1. دوست عزیز بابت ابهام پیش آمده متاسفیم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

    1. دوست عزیز بابت ابهام پیش آمده متاسفیم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

  5. سلام زمانی که راننده کنسل میکنه سریع هزینه کنسلی کم میشه ولی مسافر بارها رسیدم به مبدا کنسل کرده ولی هیچ هزینه ی واریز نشده

  6. پس از پنج دقیقه طی سفر گذشتن از کوچه پس کوچه و دست انداز رسیدم به مبدا که اکی کنم لغوش کرد درخاست هرینه لغو سفر دارم..

  7. من هزینه کنسلی تاحالا نگرفتم اگ امکانش هست بررسی کنید ممنون میشم این همه راه میرسم طرف کنسل میکنه لطف کنید بررسی کنید

    1. دوست عزیز بابت ابهام پیش آمده متاسفیم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00