در گذشته اگر به مبدأ مسافر میرسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو میکرد، میتوانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت میشد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی میشوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.
نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی
- زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
- اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابهالتفاوت این زمان را در قسمت «گزینهها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.
توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.
در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.
سلام
درطول۱۰روز تعداد زیادی سفر لغوشده توسط مسافر داشتم که کیلومترها مسافت طی کرده بودم ولی هیچ واریزی نداشتم
ممنون میشم پیگیری بفرمایید
دوست عزیز بابت ابهام پیش آمده متاسفیم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
درود.وقت بخیر. بیش از ۱۷ بهم گفتن صبر کنید میام سوار میشم و بعد کنسل میکنن
مهدی عزیز بابت ابهام پیش آمده متاسفیم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
سلام رسیدم مبدا ۱۵دقیقه صبر کردم بعد مسافر سفر لغو کرده
رسیدم سفررالغوکرد
سلام در خصوص مسافر به مبدا رسیدم و بعداز ۱۰دقیقه وایسادم مسافر ،سفر لغو میکنه لطفا بررسی در خصوص هزینه لغو سفر
مسلم عزیز هزینه کنسلی به صورت سیستمی محاسبه شده و خدمتتان واریز میشود. برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
درود بر شما
12دقیقه تامبدا آمدم مسافر دم درب منزل کنسل کرده، هزینه کنسلی پرداخت ننموده.
دوست عزیز بابت ابهام پیش آمده متاسفیم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
با سلام و خسته نباشید بعد از رسیدن به مبدا سفر لغو شده است
مسافر در محل نبود و گوشیش را روی اشغال گذاشت
همیشه در پاسخ به لغو سفر توسط مسافر، میفرمایید توسط سیستم محاسبه میشود ولی هیچوقت سیستم چیزی تعیین نمیکنه. واقعا این صحیح نیست که ما کلی مسیر رو به سمت مسافر میرویم و ایشان لغو میفرمایند. لطفا پیگیری بفرمایید
هزینه لغو سفر پرداخت نشد