در اسنپ، مسافران پس از پایان هر سفر به کیفیت سفرشان امتیاز میدهند. رانندههایی که امتیاز بالاتری داشته باشند، از مزایایی مثل درخواست سفر بیشتر و طرحهای تشویقی مختلف بهرهمند میشوند. حداکثر این امتیاز، پنج ستاره است و تبدیل شدن به راننده پنج ستاره، بهترین امتیازی است که میتوان در اسنپ به دست آورد. اما کاربران راننده چطور باید امتیاز بالاتری کسب کنند؟ بعد از پرسیدن این سوال از رانندههای موفق، حقایق جذابی به دست آمدند.
برای پنج ستاره شدن، این نکات را رعایت کنید
- هر روز، زمان کوتاهی را به نظافت خودرو اختصاص دهید.
- سعی کنید همواره ظاهری آراسته داشته باشید.
- هنگام رسیدن به مبدا، حتما دکمهی هشدار رسیدن را لمس کنید و از تماس غیرضروری با مسافر بپرهیزید.
- معمولا مسافران مسیر پیشنهادی خودشان را دارند. پس بهتر است در ابتدای سفر، دربارهی این موضوع سوال کنید و اگر مسافر پیشنهادی نداشت، حتما از مسیریاب استفاده کنید.
- داشتن یک مکالمهی حرفهای و مودبانه میتواند هر سفری را برای مسافر دلنشین و جذاب کند. البته باید در نظر داشته باشید که بعضی از مسافران تمایلی به صحبت کردن در طول سفر ندارند.
- رانندگی ایمن، خیال مسافر را از بابت امنیت سفر راحت میکند. پس حتما مطمئن و مطابق با قانون رانندگی کنید.
- استفاده از کولر در تابستان و بخاری در زمستان میتواند به بالارفتن کیفیت سفر شما کمک کند.
- در پایان سفر، دربارهی برداشتن وسایل شخصی از درون خودرو به مسافر یادآوری کنید.
بسیارم عالی اما مسافران دومسیر یکی میزنن اگر بگی ناراحت میشن امتیاز منفی میدن
سلام وقت بخیر
به هیچ کس بد رفتاری نکردم ولی مسافر هواسش به امتیاز نیست همش امتیازم پایینه
هر ماه حساب کاربری قطع میشه
سلام حسن عزیز، شما میتوانید برای پیگیری غیرفعالی حساب کاربریتان از طریق خدمات غیر حضوری به آدرس زیر درخواستتان را ثبت کنید تا مورد بررسی قرار گیرد و همکاران ما شما را راهنمایی کنند.
https://club.snapp.ir/online_support/
عالی واقعا مثل همیشه
سلام خسته نباشید بیشتر مسافرها نمیدونن امتیاز باید بدن فقط به مقصد برسن کافیه براشون لطفا تذکر بدین ممنون
با سلام و خسته نباشید متاسفانه مسافران محترم بی انصافی میکنن امتیاز منفی میدهند یا اصلا امتیاز نمیدن با اینکه از همه لحاظ توجه میکنم به تمایزی ماشین و احترام به مسافر و مسائل دیگر
با سلام و خسته نباشین خدمت پرسنل اسنپ امتیاز بنده بی علت پایین میاد در صورتی که با مسافران رفتار محترمانه ای دارم لطفا پیگیری بفرمایید
سلام دوست عزیز بابت ابهام بوجود آمده متاسفیم
در دو لینک زیر جزئیات روند امتیاز گیری رانندگان اسنپ توضیح داده شده لطفا مطالعه کرده و با رعایت قوانین امتیاز خود را بالا ببرید:
https://club.snapp.ir/drivers-training/driver-ranking-factors
https://club.snapp.ir/drivers-training/driver-rating-details-service/
موفق باشید.
سلام بله این نکات باید رعایت بشن ممنونم
با عرض ادب و احترام
من یک گلگی دارم و اون اینه که موقعی که تقاضای اسنپ را قبول میکنیم و مسافت زیادی را تا مبدا طی میکنیم و تقریبا نزدیک مبدا هستیم ناگهان مسافر سفر خود را کنسل میکند خوب این مسئله بنظر من باید جریمه ای برای مسافر در نظر گرفته شود و بعضی مواقع به دلایلی مسافر حضور نداره و سفرش را کنسل میکند و متاسفانه با اینکه باید خود اسنپ هزینه را پرداخت کند بدلایل غیر قابل قبول تائید نمیکند و هزینه را به راننده پرداخت نمیکند. امیدوارم منظور را متوجه شده باشید. بنده باز از همه دستاندرکاران اسنپ کمال تشکر را کرده و از محبت آنها سپاسگزارم.
سلام مهران عزیز هزینه کنسلی به صورت سیستمی محاسبه شده و خدمتتان واریز میشود.
برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
سلام،هادی احمدی هستم،بنده همه چیز رو در حد عالی رعایت میکنم،کولر،خوش بو کننده ماشین،ایمنی،اخلاق خوب،…،اما متاسفانه مسافران فراموش میکنن که امتیاز لحاظ کنند.
من که همه مقررات اسنپ را رعایت میکنم پس چرا امتیازم کم میشود لطفن دلیل انرا بنویسید تا اگر اشکالی است بر طرف کنم متشکرم
سلام دوست عزیز
در دو لینک زیر جزئیات روند امتیاز گیری رانندگان اسنپ توضیح داده شده لطفا مطالعه کرده و با رعایت قوانین امتیاز خود را بالا ببرید:
https://club.snapp.ir/drivers-training/driver-ranking-factors
https://club.snapp.ir/drivers-training/driver-rating-details-service/
موفق باشید.