آموزشآموزش رانندگانامکانات اپلیکیشن

ویژگی جدید اپلیکیشن کاربران راننده: جزئیات امتیاز رانندگان

کاربران راننده اسنپ، از هر سفری که انجام می‌دهند، امتیازی به دست می‌آورند. این امتیازها توسط مسافران و به صورت ستاره از حداقل 1 ستاره تا حداکثر 5 ستاره به رانندگان داده می‌شود. این امتیازات برای کاربران راننده بسیار اهمیت دارد و نشان‌دهنده کیفیت کار آنها است.

مسافران بر چه اساسی به کاربران راننده امتیاز می‌دهند؟

مسافران بر اساس برخی نقاط قوت همچون رفتار محترمانه، تمیز بودن خودرو، رانندگی ایمن و رعایت نکات بهداشتی و برخی نکات ضعف همچون رانندگی پرخطر، شرایط نامناسب خودرو، عدم تطابق خودرو، درخواست هزینه اضافی به کاربران راننده امتیاز می‌دهند.

سرویس جزئیات امتیاز راننده چیست؟

در حال حاضر قابلیت جدیدی به اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ اضافه شده است که می‌توانند بر اساس حداکثر 100 سفر امتیازدهی شده آخر توسط مسافران، جزئیات بازخورد مسافران، بیشترین دلایلی که مسافران انتخاب کرده‌اند و همچنین نظرات آنها در مورد سفری را که با کاربر راننده داشته‌اند به تفکیک مشاهده کنند.

جزئیات امتیاز را از کجا ببینیم؟

1- در صفحه اصلی اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ، تصویر پروفایل را لمس کنید.

2- در صفحه گزارش عملکرد، گزینه «امتیاز شما» را انتخاب کنید.

3- در صفحه امتیازات، می‌توانید جزئیات امتیازات خود را بر اساس حداکثر 100 سفر امتیازدهی شده آخر از سمت مسافران مشاهده کنید. در این صفحه موارد زیر نمایش داده می‌شود:

  • تعداد افرادی که به شما از 1 تا 5 امتیاز داده‌اند
  • پرتکرارترین گزینه‌های انتخابی مسافران
  • نظرات مسافران در مورد شما

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

  1. باسلام و خسته نباشید بعضی از همکاران اشاره کردند اندک مسافرانی هستند که به عمد امتیازات را به درستی اعلام نمی‌کنند.من علتش را نمی دانم نظر من این است که اسنپ فقط به گفته‌ مسافر اکتفا نکند.باتشکر

  2. متاسفانه بعضی مسافرها هرکاری بکنی هرچقدر خوب باشی بازم زورشون میاد 5 ستاره بدن انگار دارن تو شورای امنیت رای میدن من ماشینم تمیزه بهترین مسیر و میرم ماسک میزنم خوشبوکننده میزنن در کمال احترام و ادب حرف میزنم اما وقتی میرم جدول امتیازها و نگاه میکنم میبینم همش 3یا4 تا ستاره دادن.. خدایی خستگی میمونه تو جونم

    1. با سلام
      رضای عزیز برای دریافت رمز دوم به روش های زیر اقدام کنید

      1- به دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ مربوطه مراجعه کرده و از منوی خدمات رمز پویا، اقدام به فعال سازی آن کنید.
      2- مراجعه به شعب بانک مربوطه.

  3. با سلام و خسته نباشید لطفن کرایه هارا رند کنید چون پول خرد ندارن اکثرن، با تشکر

  4. ایکاش رانندگان هم توانایی این رو داشتند که به مسافران امتیاز بدن چون بعضی از مسافرها نه تنها رفتار خیلی بدی دارن بلکه امتیاز کاملاً غیرواقعی هم میدن.

  5. امتیاز دهی باید قاعده داشته باشه من خودم همیشه امتیاز بالا میدم چون احتیاج دارن اما مواردی هست که طرف نه تنها ماشینش بده بلکه رفتارش هم بده در این موارد باید کم امتیاز داد
    هموطنان گرامی سعی کنیم هوای هم را داشته باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا