تسویهحساب روزانه اسنپ با کاربران راننده، همهروزه و حتی در روزهای تعطیل انجام میشود. برای استفاده از امکان تسویهحساب روزانه اسنپ، حتی در روزهای تعطیل باید شماره شبای یکی از بانکهای طرف قرارداد با اسنپ را در اپلیکیشن ثبت کرده باشید.
لطفا توجه داشته باشید که بانکهای طرف قرارداد اسنپ برای تسویه در روزهای تعطیل با بانکهای ارائهدهنده خدمات «تسویهحساب در لحظه» اسنپ متفاوت هستند.
بانکهای طرف قرارداد با اسنپ برای تسویهحساب عبارتاند از:
بانکهای ملی، ملت، صادرات، سپه، تجارت، پاسارگاد، پارسیان، شهر، کشاورزی ، آینده، سامان، رسالت
ویدیو آموزشی نحوه واردکردن شماره شبا در اپلیکیشن راننده اسنپ
با تماشای ویدئوی زیر میتوانید کاملاً با نحوه واردکردن شماره شبای بانک طرف قرارداد اسنپ و ارائهدهنده خدمات تسویهحساب روزانه اسنپ در اپلیکیشن آشنا شوید.
نحوه تغییر مشخصات مالی (شماره کارت و شماره شبا) در اپلیکیشن
برای انجام خدمات مالی از قبیل تسویهحساب روزانه اسنپ لازم است شماره شبای حساب بانکیتان را همراه با شماره کارتبانکی متصل به آن در اپلیکیشن راننده اسنپ ثبت کنید.
۱- تغییر شماره شبا
در صفحه اصلی اپلیکیشن راننده، روی گزینه «موجودی» بزنید و وارد صفحه تراکنشها شوید و در صفحهای که باز میشود از گوشه بالا سمت چپ روی گزینه «ویرایش شماره شبا» بزنید.
در صفحهای که باز میشود، گزینه ویرایش را انتخاب کنید و شماره شبایتان را بدون IR وارد کرده و دکمه «ثبت» را بزنید.




پس از لمس دکمه «ثبت»، پیامکی حاوی لینک تأیید برای شما ارسال میشود، لینک را باز کرده و روی دکمه «تأیید» بزنید.



۲- تغییر شماره کارت
برای تغییر شماره کارت، مراحل گفتهشده را طی کرده و این بار گزینه «ویرایش شماره کارت» را انتخاب کنید. با زدن روی دکمه «ویرایش»، شماره کارت را تغییر داده و روی دکمه «ثبت» بزنید.

برای من تصفیه در لحظه ندارد بروز رسانی هم کردم نیاورد چطور باید درست کرد؟
برای من تصفیه در لحظه ندارد
ممنون
سلام خسته نباشید برای تسویه روزانه بایدچکارکنم بانکم بانک مسکن شماره شبارو زدم ولی تسویه نشدم باید کار خاصی انجام بدم
خیلی ممنون
سلام من هر کاری میکنم شماره شبا ثبت نمیشه
خیلی خوب
والا من هم شماره شبا وارد کردم هم شماره کارت وارد کردم مسافر که انلاین پرداخت میکنه تو حساب من پولی نمیاد می مونه تو حساب اسنپ.
سلام
منظور از تسویه حساب و کاهش مبلغی از موجودی چیه
عالی