تسویهحساب روزانه اسنپ با کاربران راننده، همهروزه و حتی در روزهای تعطیل انجام میشود. برای استفاده از امکان تسویهحساب روزانه اسنپ، حتی در روزهای تعطیل باید شماره شبای یکی از بانکهای طرف قرارداد با اسنپ را در اپلیکیشن ثبت کرده باشید.
لطفا توجه داشته باشید که بانکهای طرف قرارداد اسنپ برای تسویه در روزهای تعطیل با بانکهای ارائهدهنده خدمات «تسویهحساب در لحظه» اسنپ متفاوت هستند.
بانکهای طرف قرارداد با اسنپ برای تسویهحساب عبارتاند از:
بانکهای ملی، ملت، صادرات، سپه، تجارت، پاسارگاد، پارسیان، شهر، کشاورزی ، آینده، سامان، رسالت
ویدیو آموزشی نحوه واردکردن شماره شبا در اپلیکیشن راننده اسنپ
با تماشای ویدئوی زیر میتوانید کاملاً با نحوه واردکردن شماره شبای بانک طرف قرارداد اسنپ و ارائهدهنده خدمات تسویهحساب روزانه اسنپ در اپلیکیشن آشنا شوید.
نحوه تغییر مشخصات مالی (شماره کارت و شماره شبا) در اپلیکیشن
برای انجام خدمات مالی از قبیل تسویهحساب روزانه اسنپ لازم است شماره شبای حساب بانکیتان را همراه با شماره کارتبانکی متصل به آن در اپلیکیشن راننده اسنپ ثبت کنید.
۱- تغییر شماره شبا
در صفحه اصلی اپلیکیشن راننده، روی گزینه «موجودی» بزنید و وارد صفحه تراکنشها شوید و در صفحهای که باز میشود از گوشه بالا سمت چپ روی گزینه «ویرایش شماره شبا» بزنید.
در صفحهای که باز میشود، گزینه ویرایش را انتخاب کنید و شماره شبایتان را بدون IR وارد کرده و دکمه «ثبت» را بزنید.




پس از لمس دکمه «ثبت»، پیامکی حاوی لینک تأیید برای شما ارسال میشود، لینک را باز کرده و روی دکمه «تأیید» بزنید.



۲- تغییر شماره کارت
برای تغییر شماره کارت، مراحل گفتهشده را طی کرده و این بار گزینه «ویرایش شماره کارت» را انتخاب کنید. با زدن روی دکمه «ویرایش»، شماره کارت را تغییر داده و روی دکمه «ثبت» بزنید.

این تسویه واقعا عالیه ولی گزینه تسویه لحطه بزنن که با انتخابش با کسر ۵۰۰ تومن چند دقیقه بعد بیاد عالیه
سلام وقت بخیر برای من گزینه تسویه در لحظه وجود نداره راهنمایی میکنین لطفا
سلام.من از صبح تا شب با اسنپ کار میکنم همه مدارک هام و شماره شبام درسته.چند دفعه مراجعه کردم هرچی گفتن رو اجرا کردم ولی حتی یک لیتر هم سهمیه بنزین دریافت نکردم.لطفا یکی راهنمایی کنه
بعضی از مسافران بعد از تعیین راننده موبایل خودشان را خاموش میکنند لطفا رسیدگی کنید
سلام ، توقف زدن رو باید برای راننده ها هم بزارین چون بعضی از مسافران تا ۱۰ دقیقه شده که دیر میان و بهشون میگی توقف بزنین اصلا اهمیتی نمیدن.
سلام حبیب جان
شما بعد از رسیدن به مبدا مسافر تا ۱۰ دقیقه منتظر مسافر باشید. بعد از طی این مدت مختار به لغو سفر هستید.
اگر بعد از گذشت ۱۰ دقیقه هم مسافر سوار خودرو شد، از مسافرتون درخواست کنید زمان توقف رو ثبت کنند
چگونه شماره کاذت بانک ملی راوارد کنم برا حساب روزانه
سلام محمد صادق جان
به قسمت مالی اپلیکیشن مراجعه کنید
اقای رضایی خودروی شما دارای بدهی به سایپا است با ۰۲۱۴۴۰۳۱۷۰۹ تماس بگیرید
اقای رضایی خودروی شما دارای بدهی به سایپا است با ۰۲۱۴۴۰۳۱۷۰۹ تماس بگیرید
سلام نقشه ومسیریاب خیلی کندحرکت میکنه ومسیرهارواکثرا اشتباه میزنه
سلام بنده خودم شاهد بودم درساعاتی که قیمتها کاهش داشته ورانندها درخواست سفرقبول نمیکردن مسافرها اقدام به گرفتن خودروی دربست میکردن با قیمت بالاتر ازاسنپ پس این حرف که اگرقیمتها افزایش پیدا کنه درخواست سفر کم میشه درست نیست کسی که بخواد سریع به مقصد برسه چه اسنپ چه تپسی چه تاکسی شهرداری چه دربستی براش فرق نداره کاهش قیمت فقط باعث میشه راننده مدتی تازمان افزایش قیمت غیرفعال بشه ومسافرها هم بی تعارف سراغ شرکتهای دیگه برن بیشتر مسافرها همزمان ازچند آپ درخواست سفر میدن وهر آپی که زودتر راننده بفرسته بااون سفر انجام میدن
عالی هست اسنپ خیلی خوبه
سلام خسته نباشید .وقتی به مسافر میرسیم ده دیقه واقعا زمان زیادیه .درامد کم مخارج زیاد .لااقل یکم به فکر باشید .من نمیگم کرایه زیاد کنید .این کار که شدنیه .زمان انتظار رو پنج دیقه کنید .به نفع شما و ماست .سرویس بیشتر .سود برای راننده و اسنپ
مابقمبلغ چطور بگیرم لازم است