آموزش رانندگانویدیو اسنپ

تسویه حساب روزانه اسنپ با کاربر راننده چگونه انجام می‌شود؟

لویالتی

تسویه‌حساب روزانه اسنپ با کاربران راننده، همه‌روزه و حتی در روزهای تعطیل انجام می‌شود. برای استفاده از امکان تسویه‌حساب روزانه اسنپ، حتی در روزهای تعطیل باید شماره شبای یکی از بانک‌های طرف قرارداد با اسنپ را در اپلیکیشن ثبت کرده باشید.

لطفا توجه داشته باشید که بانک‌های طرف قرارداد اسنپ برای تسویه در روزهای تعطیل با بانک‌های ارائه‌دهنده خدمات «تسویه‌حساب در لحظه» اسنپ متفاوت هستند.

بانک‌های طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه‌حساب عبارت‌اند از:

بانکهای ملی، ملت، صادرات، سپه، تجارت، پاسارگاد، پارسیان، شهر، کشاورزی ، آینده، سامان، رسالت

ویدیو آموزشی نحوه وارد‌کردن شماره شبا در اپلیکیشن راننده اسنپ

با تماشای ویدئوی زیر می‌توانید کاملاً با نحوه واردکردن شماره شبای بانک طرف قرارداد اسنپ و ارائه‌دهنده خدمات تسویه‌حساب روزانه اسنپ در اپلیکیشن آشنا شوید.

نحوه تغییر مشخصات مالی (شماره کارت و شماره شبا) در اپلیکیشن

برای انجام خدمات مالی از قبیل تسویه‌حساب روزانه اسنپ لازم است شماره شبای حساب بانکی‌تان را همراه با شماره کارت‌بانکی متصل به آن در اپلیکیشن راننده اسنپ ثبت کنید.

۱- تغییر شماره شبا

در صفحه اصلی اپلیکیشن راننده، روی گزینه «موجودی» بزنید و وارد صفحه تراکنش‌ها شوید و در صفحه‌ای که باز می‌شود از گوشه بالا سمت چپ روی گزینه «ویرایش شماره شبا» بزنید.

در صفحه‌ای که باز می‌شود، گزینه ویرایش را انتخاب کنید و شماره شبای‌تان را بدون IR وارد کرده و دکمه «ثبت» را بزنید.

پس از لمس دکمه «ثبت»، پیامکی حاوی لینک تأیید برای شما ارسال می‌شود، لینک را باز کرده و روی دکمه «تأیید» بزنید.

۲- تغییر شماره کارت

برای تغییر شماره کارت، مراحل گفته‌شده را طی کرده و این بار گزینه «ویرایش شماره کارت» را انتخاب کنید. با زدن روی دکمه «ویرایش»، شماره کارت را تغییر داده و روی دکمه «ثبت» بزنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲۳۹ دیدگاه)

  1. سلام، من فقط موجودی قابل برداشت میبینم، هیچ دکمه ای برای درخواست برداشت نداره ، هیچ جوره هم نمیشه با پشتیبانی تماس گرفت ، تیکت ثبت کردم ربات جواب میده . چرا درست جواب نمیدین ؟!

  2. سلام من تمام مراحل رو رفتم تغییر کرده شماره شبا ولی الان یک هفته پول به حسابم نمیاد رفتم گردش حساب گرفتن تازه برگشت خورده روحساب کاربری بازم برداشت کرده ولی نیامده حساب بانکیم چیکار کنم تا درست بشه هیچکی پاسخگو نیس

  3. سلام من شماره شبای حسابم رو اعلام نمودم ولیکن تاکنون تسویه حساب صورت نپذیرفته و فقط به اعتبارم پس از هر بار مسافر گیری اضافه میشه لطفا پیگیری تا تسویه حساب روزانه صورت پذیرد

  4. سلام من شماره حسابم رو اعلام نمودم ولیکن تاکنون با من تسویه حساب انجام نشده وفقط اعتبارم اضافه میشه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا