تسویهحساب روزانه اسنپ با کاربران راننده، همهروزه و حتی در روزهای تعطیل انجام میشود. برای استفاده از امکان تسویهحساب روزانه اسنپ، حتی در روزهای تعطیل باید شماره شبای یکی از بانکهای طرف قرارداد با اسنپ را در اپلیکیشن ثبت کرده باشید.
لطفا توجه داشته باشید که بانکهای طرف قرارداد اسنپ برای تسویه در روزهای تعطیل با بانکهای ارائهدهنده خدمات «تسویهحساب در لحظه» اسنپ متفاوت هستند.
بانکهای طرف قرارداد با اسنپ برای تسویهحساب عبارتاند از:
بانکهای ملی، ملت، صادرات، سپه، تجارت، پاسارگاد، پارسیان، شهر، کشاورزی ، آینده، سامان، رسالت
ویدیو آموزشی نحوه واردکردن شماره شبا در اپلیکیشن راننده اسنپ
با تماشای ویدئوی زیر میتوانید کاملاً با نحوه واردکردن شماره شبای بانک طرف قرارداد اسنپ و ارائهدهنده خدمات تسویهحساب روزانه اسنپ در اپلیکیشن آشنا شوید.
نحوه تغییر مشخصات مالی (شماره کارت و شماره شبا) در اپلیکیشن
برای انجام خدمات مالی از قبیل تسویهحساب روزانه اسنپ لازم است شماره شبای حساب بانکیتان را همراه با شماره کارتبانکی متصل به آن در اپلیکیشن راننده اسنپ ثبت کنید.
۱- تغییر شماره شبا
در صفحه اصلی اپلیکیشن راننده، روی گزینه «موجودی» بزنید و وارد صفحه تراکنشها شوید و در صفحهای که باز میشود از گوشه بالا سمت چپ روی گزینه «ویرایش شماره شبا» بزنید.
در صفحهای که باز میشود، گزینه ویرایش را انتخاب کنید و شماره شبایتان را بدون IR وارد کرده و دکمه «ثبت» را بزنید.




پس از لمس دکمه «ثبت»، پیامکی حاوی لینک تأیید برای شما ارسال میشود، لینک را باز کرده و روی دکمه «تأیید» بزنید.



۲- تغییر شماره کارت
برای تغییر شماره کارت، مراحل گفتهشده را طی کرده و این بار گزینه «ویرایش شماره کارت» را انتخاب کنید. با زدن روی دکمه «ویرایش»، شماره کارت را تغییر داده و روی دکمه «ثبت» بزنید.

سلام
شماره امید رو میزنم ولی لینک برام نمیاد
سلام در اپلیکشن من در قسمت مالی هیچ گزینه ی تسویه وجود ندارد چه کار باید انجام دهم
هرچی شماره شبا میزنم برام لینک نمیاد چرا؟؟؟
سلام خیلی خوب بود
Saiednikoopuor@gmail.com سلام الان از ساعت ۱۲ تا ۱۲:۵۳ دقیقه شب روز شنبه یعنی بامداد یکشنبه تلاش میکنم تا از طریق تسویه حساب روزانه پول وارد کارت معرفی شده انتقال بدم داخل گزینه انتقال روزانه یا آنی میرم و روزانه رو انتخاب میکنم و تایید اما هیچ اتفاقی نمیافته و تکرار و تکرار و هیچ . چطور باید پولم رو برداشت کنم بانک سینا هستم
Saiednikoopuor@gmail.com
از تاریخ ۲۶ بهمن تا امروز با من تسویه حساب نشده است پرینت حساب بانکی رامبنی بر عدم واریز وجه از سوی اسنپ هم ارسال شده اما ترتیب اثر داده نشده است ودر اپلیکیشن هم راهکاری برای این مورد وجود ندارد
من تا ۲روز پیش راحت پول به حساب شخصی می زدم با نرم افزار الان مبلغ ۲میلیون هر بار وارد میشم به حساب بزنم یا میگه سقف پره یا نمی توانید تسویه کنید
متوجه شدم
سلام خیلی مفید بود