آموزش رانندگانویدیو اسنپ

تسویه حساب روزانه اسنپ با کاربر راننده چگونه انجام می‌شود؟

لویالتی

تسویه‌حساب روزانه اسنپ با کاربران راننده، همه‌روزه و حتی در روزهای تعطیل انجام می‌شود. برای استفاده از امکان تسویه‌حساب روزانه اسنپ، حتی در روزهای تعطیل باید شماره شبای یکی از بانک‌های طرف قرارداد با اسنپ را در اپلیکیشن ثبت کرده باشید.

لطفا توجه داشته باشید که بانک‌های طرف قرارداد اسنپ برای تسویه در روزهای تعطیل با بانک‌های ارائه‌دهنده خدمات «تسویه‌حساب در لحظه» اسنپ متفاوت هستند.

بانک‌های طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه‌حساب عبارت‌اند از:

بانکهای ملی، ملت، صادرات، سپه، تجارت، پاسارگاد، پارسیان، شهر، کشاورزی ، آینده، سامان، رسالت

ویدیو آموزشی نحوه وارد‌کردن شماره شبا در اپلیکیشن راننده اسنپ

با تماشای ویدئوی زیر می‌توانید کاملاً با نحوه واردکردن شماره شبای بانک طرف قرارداد اسنپ و ارائه‌دهنده خدمات تسویه‌حساب روزانه اسنپ در اپلیکیشن آشنا شوید.

نحوه تغییر مشخصات مالی (شماره کارت و شماره شبا) در اپلیکیشن

برای انجام خدمات مالی از قبیل تسویه‌حساب روزانه اسنپ لازم است شماره شبای حساب بانکی‌تان را همراه با شماره کارت‌بانکی متصل به آن در اپلیکیشن راننده اسنپ ثبت کنید.

۱- تغییر شماره شبا

در صفحه اصلی اپلیکیشن راننده، روی گزینه «موجودی» بزنید و وارد صفحه تراکنش‌ها شوید و در صفحه‌ای که باز می‌شود از گوشه بالا سمت چپ روی گزینه «ویرایش شماره شبا» بزنید.

در صفحه‌ای که باز می‌شود، گزینه ویرایش را انتخاب کنید و شماره شبای‌تان را بدون IR وارد کرده و دکمه «ثبت» را بزنید.

پس از لمس دکمه «ثبت»، پیامکی حاوی لینک تأیید برای شما ارسال می‌شود، لینک را باز کرده و روی دکمه «تأیید» بزنید.

۲- تغییر شماره کارت

برای تغییر شماره کارت، مراحل گفته‌شده را طی کرده و این بار گزینه «ویرایش شماره کارت» را انتخاب کنید. با زدن روی دکمه «ویرایش»، شماره کارت را تغییر داده و روی دکمه «ثبت» بزنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲۴۰ دیدگاه)

  1. شماره شبا در قسمت مالی ثبت میشه اما در امتحان گزینه موجودی یا اعتبار قابل برداشت یا پیامها کارم استپ زده کدام میشود

    1. سلام من گزینه تسویه حسابم از رو صفحه پاک شده با پشتیبانی هم لطف کردین کاری کردین با اپراتور نمیشه صحبت کرد قشنگ راننده رو دایورت کردید.

  2. سلام حساب کاربریم مسدودشده است هرکاری میکنم لینک آزمون آنلاین برام باز نمیشه از کارشناسان محترم اسنپ تقاضای راهنمایی دارم

  3. خیلی خیلی ممنون بسیار کار مهمی رو در جهت رفاه حال رانندگان انجام دادید.سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا